Hemsida för Dead Island sjösatt

Robot
Medlem
Hemsida för Dead Island sjösatt

Woo! mer zombielir åt folket!

"Dead Island" eller "Dead Islands" eller "Dead Islans"?

samt "hem hemsida"?

Korrning innan publicering is the shit!

Inaktiv

Jag (vi) får hoppas att detta spel blir riktigt bra!

Skrivet av kozzak:

Woo! mer zombielir åt folket!

Indeed


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

""Dead Island" is a non-linear FPP (First Person Perspective) survival horror title. The ultra-realistic combat system will ensure that every confrontation is a thrilling experience. Use anything you find in your surroundings as a weapon. Make decisions that influence the entire world around you. Take advantage of opponent behavior and game physics. "Dead Island" is a mix of intense action and chilling horror environments in an engaging, strikingly realistic story."

Låter ju inte helt fel men gillar att dom säger att det är en realistisk story


signatur

I fart in your general direction

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Final_Frontier:

"Dead Island" eller "Dead Islands" eller "Dead Islans"?

samt "hem hemsida"?

Korrning innan publicering is the shit!

Ay, lördagssnurr i skrivfingrarna.


signatur
Medlem

Det här kan nog bli riktigt bra! Hemsidan var väldigt stämningsfull, vilket jag tror att spelet kommer vara också.

Medlem

Hoppas spelet kommer äga så mycket som det verkar :D!

Medlem

Call of Juarez från Techland var ju äckligt bra. Håller det här samma klass lär det bli grymt!

Väntar också med spänning på Warhound och Chrome 2 från samma utvecklare

Medlem

Otroligt fula modeller på möbler och karaktärer. förstår inte hur techland kan fortsätta existera. Chrome 1 & 2 är ett skämt och Call for juzarez ryser jag av obehag. De har ingen känsla för varken ljussättningen, modelering samt banddesign...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Otroligt fula modeller på möbler och karaktärer. förstår inte hur techland kan fortsätta existera. Chrome 1 & 2 är ett skämt och Call for juzarez ryser jag av obehag. De har ingen känsla för varken ljussättningen, modelering samt banddesign...

Det kan jag inte hålla med om. Tycker HDR ljuset och bandesignen i Call of Juarez är bland det bästa jag sett. Men hur vet du att Chrome 2 är ett skämt, det är ju inte släppt än?

Nej, i mina ögon är Techland AAA!

oan
Medlem

Hoppas huvudskott på zombies dödar direkt.
Jag vill inte ha ett till pinsamt Land of the Dead FPS.

Grafiken behöver inte vara perfekt. Finns den rätta zombie-känslan räcker det alldeles utmärkt.. Lite tråkigt med en massa factions och liknande.. Hoppas det inte blir för mycket story.

1
Skriv svar