Gamla Godingar

Medlem
Gamla Godingar

Nu har jag tagit mig i kragen och äntligen klarat #Beyond Good & Evil, det är tredje gången jag har försökt att ta mig igenom spelet utan att det blir nått fel som hindrar mig från att inte kunna ladda om eller nått.
Ett underbart äventyr måste jag säga, i klass med Zelda, som de också har fått mycket inspiration från har jag märkt. Michel Ancel måste vara mycket stolt!

Nästa spel på tur är: #No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Ska försöka klara det till nästa söndag, om jag får tillräckligt mycket tid över. Har spelat det förut, men bara i multiplayer, och det var väldigt skoj!

Nu ska jag ut på årets första grill!

Jade är en bra Journalist.

#blogg

Medlem
Gamla Godingar

Jag skäms lite då jag har köpt Beyond Good & Evil (när Steam hade nyårsrea) men inte installerat det än... någon gång ska jag ta mig i kragen och köra igenom det. Någon gång...

Medlem

No One Lives Forever 2 är en av de bästa spelen som gjorts. Förbered dig på massor av kul och knäppa figurer. Ett tips, se upp för papegojor...

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Jag skäms lite då jag har köpt Beyond Good & Evil (när Steam hade nyårsrea) men inte installerat det än... någon gång ska jag ta mig i kragen och köra igenom det. Någon gång...

Men när du väl börjar kan du inte sluta vill jag lova dig:)

Sen Dvorak, när kommer dom papegojorna? Har klarat första uppdraget! Woho

1
Skriv svar