The Sims 2: Tonårsprylar fotat

Robot
The Sims 2: Tonårsprylar fotat

nu får de ta och ge sig tycker man

Medlem

Detta kan dem väl endå ha haft i Bon Voyage? När det endå släpptes rätt nyligen och det då va.. Eller man bryr sig knappt.. EA is the devil

Inaktiv

Så fort ett paket släpps annonseras ett nytt ut ... Det är the evil sims circle

Inaktiv

nu får den fan räcka! Skäms EA! det är inte kvantitet utan KVALITET som räknas! Skärpning...


signatur

<Anton>

Medlem

Nästa paket:
"Sims 2 slut på idéer paketet"


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Återigen, om det inte faller er i smaken så köp det inte. Uppenbarligen är det folk som tycker om dessa spel, eftersom de säljer som smör. Vill ni beröva dem glädjen bara för att ni ska kunna sitta på era höga "Hata EA"-hästar och titta ner på dem?

Medlem

Mängden expansioner beror ju helt på att varenda gång en släpps så toppar den försäljningslistorna, klart som fasen att dom inte slutar isåfall.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Frågan är ju varför folk orkar tjafsa om det? Det finns ju uppenbarligen folk som älskar The Sims så varför ska dom inte få sina expansioner?

Medlem

Problemet är väl inte direkt EA skulle jag säga. Saken är ju att dom har hittat nått där dom tjänar pengar. Skulle nog mera säga PUCKON som fortsätter köpa skiten hela tiden vilket leder till att EA gör ett nytt paket

Sluta köpa så kommer Sims att självdö

Sen kan man ju alltid diskutera om hur det är att släppa tjugielva styckna expansioner på ett spel

Medlem

Vill se den speltillverkaren som säger till sig själv att "Oj nu ser jag visst att vårat spel säljer riktigt bra, men nä, jag tycker inte vi ska utveckla mer prylar, för det är ju troligen så att de egentligen inte gillar dem"

Medlem

Och när expansionerna inte säljer längre så kommer... The Sims 3


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ahh.. Mycket listigt av dom. Men jag är listigare. Jag skulle ha lagt till ett graviditets test i prylpaketet. För att reta de som är mot aborter, så skulle jag lägga till en abortklinik i city.
Mycket listigt inte sant? Storsäljare och utbildande på samma gång!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Skrivet av Erenthal:

Återigen, om det inte faller er i smaken så köp det inte. Uppenbarligen är det folk som tycker om dessa spel, eftersom de säljer som smör. Vill ni beröva dem glädjen bara för att ni ska kunna sitta på era höga "Hata EA"-hästar och titta ner på dem?

Men, kan de bara inte släppa allt i patcher istället? det är ju igentligen löjligt små summor nytt i dessa "expansioner"..

Medlem
Skrivet av Kustartilleriet:
Skrivet av Erenthal:

Återigen, om det inte faller er i smaken så köp det inte. Uppenbarligen är det folk som tycker om dessa spel, eftersom de säljer som smör. Vill ni beröva dem glädjen bara för att ni ska kunna sitta på era höga "Hata EA"-hästar och titta ner på dem?

Men, kan de bara inte släppa allt i patcher istället? det är ju igentligen löjligt små summor nytt i dessa "expansioner"..

Varför släppa gratis när dom kan tjäna en liten (stor?) slant på det? Troligen har dom "löjligt små summor" pga. fler köper expansionerna då.
Dock förstår jag inte de som orkar spela the sims 2 fortfarande.

Medlem

Yeay mer The Sims 2-expansioner, det bästa jag vet.

Medlem

Hur många finns det nu? Borde bli rätt dyrt om man ska ha alla

Medlem

The sims 2: the piratebay edition
-Become a real pirate

Medlem

ja gissar 8. rätt?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Enligt wikipedia så finns det 6 expansioner (plus 1 tba) och 7 s.k. prylpaket.

Då dom börjar på sims 3 får man väl räkna med minst det dubbla =P

Medlem

Haha... seriöst. Nu får det väl ändå ta och räcka!

Medlem

Lättankat! Jag vill också att mina simmar ska sparka på sagoslott =<

Medlem

min flickvän älskar när det kommer nya saker till the sims 2

1
Skriv svar