The American Dream

Medlem
The American Dream

Nej jag ska inte ta och skriva om den jävla domstolen som är förjävlig och skiter i vad som egentligen är rätt. Sverige har ännu engång visat att landet inte är självständiga som det egentligen vill vara. Usch o Bläh!

Okej till själva delen till varför jag skapat detta inlägg. Jo, jag har precis klarat av GTA IV till Xbox360 och det var ett hyffsat spel lite förlångt för min smak klarade det på 36 timmar men hade nöjt mig med halva tiden. Man stötte på enheldel sköna grabbar men man undrar egentligen var allt folk ifrån dom tidigare spelen hade tagit vägen. Visst vi hade Lazlow men han var fan tråkig och gav typ ingenting till spelet som han brukade göra med sitt härliga radioprogram och tråkigt nog ingen Ken Rosenberg med sitt drog problem.

Men spelet var långt ifrån dåligt, men kändes som att slutet var gjort för fort och att det saknades lite saker. Men Niko Bellic kommer att få en plats i mitt spelhjärta.

#blogg

Medlem
The American Dream

Rockstar har själva sagt i en interljuv att samtliga ingame-karaktärer från tidigare spel är antingen försvunna eller döda. Vi kommer inte stöta på dom.

Medlem

köpte de från game idag underbart spel <3!!

Medlem
Skrivet av Tyso654:

köpte de från game idag underbart spel <3!!

De e ju leiht större än tre fan.

Skämt åsido, GTA IV är att av de bättre spelen jag spelat på längre.


signatur

Bengebolle

Medlem

Bara att hålla med, GTA IV kändes extremt levande, och det enda spelet där man har tyckt synd om personer som man råkat köra på under en vild biljakt. ^^

1
Skriv svar