FIFA 08 Xbox 360-plåtat

Robot
Medlem
FIFA 08 Xbox 360-plåtat

Ser, grafiskt, bra mycket bättre ut än Pro Evolution Soccers nya spel. Skummt.

Flakmonkey
Skrivet av Swe.Stars:

Ser, grafiskt, bra mycket bättre ut än Pro Evolution Soccers nya spel. Skummt.

Det har väl alltid sett bättre ut på skärmdumpar? Däremot så har jag alltid gillat PES animationer betydligt mer... ser tyngre och mer realistiskt ut på någe vis...

Medlem

Ser långt ifrån ut som Demot gjorde. Demot såg förjävligt ut.

Inaktiv

Så spelet kommer att släppas på Xbox 360? Blev lite tveksam ett tag då man bara såg Sony märken i slutet av reklamen på tv :$

Medlem

fan vas bra det är. 30 ligor..mm. spelkänslan är 10/10

Medlem
Skrivet av Korke:

Så spelet kommer att släppas på Xbox 360? Blev lite tveksam ett tag då man bara såg Sony märken i slutet av reklamen på tv :$

Det skulle ju kunna bero på detta http://www.rediff.com/sports/2005/apr/06sony.htm

För övrigt så verkar det som att EA har lyckats förjävla bra denna gång, känslan är kanon och grafiken likaså. Ett givet köp.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Korke:

Så spelet kommer att släppas på Xbox 360? Blev lite tveksam ett tag då man bara såg Sony märken i slutet av reklamen på tv :$

Det skulle ju kunna bero på detta http://www.rediff.com/sports/2005/apr/06sony.htm

För övrigt så verkar det som att EA har lyckats förjävla bra denna gång, känslan är kanon och grafiken likaså. Ett givet köp.

Nja, blev grymt besviken då jag såg att de döpt AIK till Solna och har ett egetknåpat klubbmärke. Det måste verkligen ha hänt något med licensen för om man kolla noga på arenan så sitter de riktiga klubbmärkena där, samt att "klacken" sjunger AIK, PA'n säger AIK, inte Solna. Samma gäller för bla. Djurgårn å Bajen... WTF?!?! :evil:

Inaktiv

Har alltid varit ett pes-fan men i år är fifa verkligen bättre till 360, går så fort som fotboll ska gå, inte någon snabbspolning som pes. Lite tråkigt med Licenserna för Aik,hammarby osv.

Inaktiv

Har i stort sett alltid gillat fifa liren tills Pes kom, De var liksom så skillnad på uppförande av spelarna. I fifa tex så blev de i stort sett mål på lika sett. man visste vart man skulle skjuta för att få mål. i Pes så blir de näst intill aldrig samma mål. Får hoppas på att Ea denna gång har lyckats slå Pes. Gillar juh trots allt Ea =D

Medlem

I dagsläget är fifa 08 för mig det bästa spelet till till xbox 360.

Den spelglädje som finns när man är några polare som spelar ilag mot någon/några andra på live är oslagbar.

Det känns faktiskt enklare att spela ilag nu också än tidigare fifa/uefa titlar, vet inte vad det är, men känslan och helheten gör det enklare att förstå varandra i spelet utan att ens behöva säga så mkt.

Har inte spelat halo3 något mer sedan jag började med fifa 08.

1
Skriv svar