Försäljningssuccé för Halo 3

Robot
Medlem
Försäljningssuccé för Halo 3

Sjukt, mycket sjukt

Medlem

Var det någon som tvivlade på att det skulle sälja?

Medlem

Kul att det blir lite headlines i Sverige, nu kanske det rinner in lite pengar till de Svenska spelutvecklarna.

Medlem

Halo's styrka är att det tilltalar en mycket bred publik.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Sjukt, mycket sjukt

ja ett sjukt bra spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Imponerande!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

the sims säljer bra med.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Var det någon som tvivlade på att det skulle sälja?

Jag förstår det verkligen inte. Jag har aldrig gillat Halo alls, tyckte det första spelet var ren skit och sen blev det bara värre. VAD ser ni i detta egentligen?

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Sjukt, mycket sjukt

ja ett sjukt bra spel

qft


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

har klarat av spelet, va inget speciellt alls.. fattar inte att det finns folk som inte tröttnat på att leka amerikanska hjältar =/

Jee
Medlem
Skrivet av raslon:

Jag förstår det verkligen inte. Jag har aldrig gillat Halo alls, tyckte det första spelet var ren skit och sen blev det bara värre. VAD ser ni i detta egentligen?

Ett kul co-op spel, skön story, skön känsla överhuvudtaget. Det finns kanske inget speciellt med spelen som otrolig grafik, fysik eller massa vapen. Men det är kul att spela helt enkelt.
Sen måste jag hålla med om att det är rejält överhypat. Har dock inte spelat 3:an ännu. Ska spela det i morgon.


signatur

Eller inte?

Medlem

Inga dåliga spel, men ändå överskattat.

Inaktiv

SLuta fresta mig, ja vill också ha spelet...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Synd att spelet var riktigt risigt.


signatur
Medlem

Riktigt, riktigt kul om man lirar co-op. Långtifrån världens bästa spel men riktigt kul SP. MP:n är helt suveränt.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av RazorShard:

Var det någon som tvivlade på att det skulle sälja?

Jag förstår det verkligen inte. Jag har aldrig gillat Halo alls, tyckte det första spelet var ren skit och sen blev det bara värre. VAD ser ni i detta egentligen?

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

FPS spel ska va på PC. Konsol fps är aldrig bra enligt mig. Även om Halo är ett av dom bättre konsol-fps:en ( Dock tycker jag Timesplitters serien är mycket mycket mycket mycket mycket bättre än Halo)

BTW jag gillar inte Halo om ni tror det. Tycker det är ett tråkigt spel som endast coop och multiplayer räddar. Och det är väl det som gör Halo bra, coop och Multi? För sämre singelplayer spel får man leta efter.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

FPS spel ska va på PC. Konsol fps är aldrig bra enligt mig. Även om Halo är ett av dom bättre konsol-fps:en ( Dock tycker jag Timesplitters serien är mycket mycket mycket mycket mycket bättre än Halo)

BTW jag gillar inte Halo om ni tror det. Tycker det är ett tråkigt spel som endast coop och multiplayer räddar. Och det är väl det som gör Halo bra, coop och Multi? För sämre singelplayer spel får man leta efter.

Nu är jag inget fan av Halo 3 heller, snarare ställer jag mig i den massan som aldrig förstått mig på Halos storhet, men jag tycker det är fel att säga att spelet räddas av "endast" Co-op och multiplayer. Jag kan själva tycka att Co-op som görs bra och som finns i ett bra spel, är grymt roligt att lira med en kompis.

Tex är det många av dagens spel som helt enkelt riktar sig mer mot multiplayer än single player.

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Synd att spelet var riktigt risigt.

Tur då att det finns andra spel att spela till xbox. Finns ju som inga valmöjligheter till ps3.

Jee
Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Gullefjun:

Synd att spelet var riktigt risigt.

Tur då att det finns andra spel att spela till xbox. Finns ju som inga valmöjligheter till ps3.

Vad har ps3 med det här att göra?


signatur

Eller inte?

Medlem

Det är NÄSTAN så jag vill köpa en Xbox360 bara för Halo 3. Men bara nästan!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Farks:

Inga dåliga spel, men ändå överskattat.

Second. Håller med, är underhållande men inte världens bästa serie. Men alla har olika åsikter men många verkar luta åt det väldigt positiva hållet eftersom det säljer så väl.

Medlem
Skrivet av Jee:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Gullefjun:

Synd att spelet var riktigt risigt.

Tur då att det finns andra spel att spela till xbox. Finns ju som inga valmöjligheter till ps3.

Vad har ps3 med det här att göra?

Inget, men såfort något som har med antingen xbox eller ps3 att göra så måste man starta ett litet xbox-vs-ps3 flamewar.

Stackars identitetslösa barn som utav ren desperation vill vara en del av något, även om det är något så fånigt som att bara vara en av många som köpte samma leksak.

"Vi-och-dom"-mentalitet är ett bra verktyg för att sälja prylar.

Inaktiv
Skrivet av Jee:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Gullefjun:

Synd att spelet var riktigt risigt.

Tur då att det finns andra spel att spela till xbox. Finns ju som inga valmöjligheter till ps3.

Vad har ps3 med det här att göra?

Gullefjun är och smådryger ofta nu när det är 360nyheter så skrev bara tillbaka. Tycker det är löjligt för både ninja gaiden 2 och halo 3 kommer nog bara riktigt bra spel.

Inaktiv

ljudet är totalt extremt värdelöst, hur kan dom ens släppa ett spel me så dåliga ljudeffekter, borde ju va hur lätt som helst och fixa det. Och sen så är fps'en mycket dålig , flyter inte alls. Verkar vara ooptimerat även fast det bara släpps till en konsoll.

Medlem

Låter rätt troligt det där Jaekae. Du har ingen polare med lägre postcount som kan bekräfta?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Mer än WoW?

Fast föga förvånande när man tittar på all jävla reklam MS pumpar ut.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Citat:

Gullefjun är och smådryger ofta nu när det är 360nyheter så skrev bara tillbaka. Tycker det är löjligt för både ninja gaiden 2 och halo 3 kommer nog bara riktigt bra spel.

Vad har NG2 med det här och göra? Fortfarande ledsen för att Gaiden 2 ser ut och bli ett riktigt praktfiasko?

För övrigt så är det väl min fulla rätt att tycka att Halo 3 är riktigt kasst? För det är just var det är.


signatur
Medlem

Spel ska vara roliga att spela inte hur roliga de är på papperet. Halo serien har många brister, tex. tråkig bandesign, värdelösa vapenljud (mina leksaksvapen när jag var en kotte låter bättre), medioker AI (gäller för övrigt alla spel), linjära banor, halv taskig story (orkar någon följa?), b-aktiga cutscenes (all tid har gått åt till Master Chief, resten ser skit ut) etc etc.

MEN...halo spelen är roliga att lira och spelkänslan är svårslagen och det är det som är det viktigaste.

MP ska jag testa i helgen, verkar vara hur kul som helst.

Så Halo3 är knappast värd hypen, halo har aldrig varit det. Men det är ingen dålig spelserie, tvärtom en jäkligt rolig spelserie.

12
Skriv svar