Kane & Lynch: Dead Men släpps 23 november

Robot
Medlem

Väntar på recensionerna, men det ser onekligen bra ut just nu...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

hoppas det blir bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Av de filmer man sett får jag uppfattning av supermänniskor som tål 50 skott i pannan samt superarkadspel. Max Payne var riktigt bra, Hitman var bra men detta verkar bara mediokert tyvär. Inget spel som finns på min köplista dessutom kommer det många riktigt bra tittlar i november så konkurrensen om folks pengar lär bli väldigt hårt faktiskt.

Medlem

verkar vara ett roligt spel men vill gärna testa ett demo först

Medlem

Vet fortfarande inte va fan spelet handlar om riktigt, och inte har jag orkat kolla upp det heller :\ Men här är iaf två ingame-filmer
http://www.gametrailers.com/player/25566.html
http://www.gametrailers.com/player/25568.html

Medlem

Har det coop splitscreen är det ju givet men kanske inte för fullpris.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ett jävligt dumt beslut att släppa det nu i november. För det första så ser spelet ut att kunna behöva en del finslipning. För det andra så kommer det ut så många bra spel att K&L säkert kommer hamna i skymundan.

Spelet får mer än gärna skjutas upp till tidigt 2008 år enligt mig.

PS: Sen är det fan helt otroligt att utvecklarna av något anledning valde att skita i att ge spelarna möjligheten att lira co-op online. Dvs, man kan enbart lira splitscreen. Antingen är dem sjukt lata eller helt dumma i huvudet.

Medlem

vet inte vilka filmer du kollat ArtMan, men på dom 2 gameplay filmerna som Mahone postade så tycker jag fienderna dog ganska lätt

Medlem

Vad är det för intressant som kommer i November? Förutom det här då. Dom enda andra intressanta spel som är kvar det här året vad jag vet kommer i början på Oktober

Medlem
Skrivet av FPS100:

vet inte vilka filmer du kollat ArtMan, men på dom 2 gameplay filmerna som Mahone postade så tycker jag fienderna dog ganska lätt

Jag menade inte fienderna utan karaktärer man kontrollerar eller är med dig. Visst det kan bero på svårighetsgraden man ställt in men det känns ändå alldelles för överdrivet.

Skrivet av ArtMan:
Skrivet av FPS100:

vet inte vilka filmer du kollat ArtMan, men på dom 2 gameplay filmerna som Mahone postade så tycker jag fienderna dog ganska lätt

Jag menade inte fienderna utan karaktärer man kontrollerar eller är med dig. Visst det kan bero på svårighetsgraden man ställt in men det känns ändå alldelles för överdrivet.

Du är nästan alltid negativ jue:)


signatur
Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Vad är det för intressant som kommer i November? Förutom det här då. Dom enda andra intressanta spel som är kvar det här året vad jag vet kommer i början på Oktober

Assassins Creed, COD 4, Mass Effect, Mercenaries 2 etc..

Nu vet jag inte om dessa spels releasedatum kanske har ändrats.

Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Steffe@Swec:

Vad är det för intressant som kommer i November? Förutom det här då. Dom enda andra intressanta spel som är kvar det här året vad jag vet kommer i början på Oktober

Assassins Creed, COD 4, Mass Effect, Mercenaries 2 etc..

Nu vet jag inte om dessa spels releasedatum kanske har ändrats.

AC kommer inte förrän till våren


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Steffe@Swec:

Vad är det för intressant som kommer i November? Förutom det här då. Dom enda andra intressanta spel som är kvar det här året vad jag vet kommer i början på Oktober

Assassins Creed, COD 4, Mass Effect, Mercenaries 2 etc..

Nu vet jag inte om dessa spels releasedatum kanske har ändrats.

AC kommer inte förrän till våren

Sedär ja, alltså bara det här som är intressant ^_^

1
Skriv svar