80 sekunder från Beowulf

Robot
Medlem
80 sekunder från Beowulf

Halvnaken tjej i filmen why?

Annars ser det rätt slaktigt ut <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

God of War anyone? Gillade inte ens det och det här ser ut att ta väldigt mycke ifrån det (inklusive"halv"nakna tjejer) så tror nog inte det här spelet blir mycke för mig.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Halvnaken tjej i filmen why?

Annars ser det rätt slaktigt ut <3

Hela historien handlar ju om den halvnakna tjejen.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Hmm.. såg la sådär ut. Inget köp för mig dock.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

och denna film gav info om.....?

Skit filmer, ge ingame eller riktiga trailers


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av Kartraith:
Skrivet av Wardancer:

Halvnaken tjej i filmen why?

Annars ser det rätt slaktigt ut <3

Hela historien handlar ju om den halvnakna tjejen.

Grendels mor för fan!


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Ser ju ruggigt bra ut. Sen vad är det för snack om en halvnaken brud? lol det enda jag såg var ju en navel, oooohh en naken mage lmao!


signatur
Medlem

haha vilken skit. Grafiken var ju jätte dålig. Hade de haft lika bra grafik som i snuttarna där svärdet rammlar i vattnet så
Annars finns det ju en uppsjö med MMO ute som är både intressanta och ser bättre ut. Så varför ska man köpa detta?

Tycker det verkar jäkligt coolt, sköna vinklar, animationerna verkar i kombo med kameran osv.

Ser ut att vara tyngd i animationerna.

Medlem

Vaädeförbrud!? Vaädeförbrud!?

Hm svårt att få en bild av hur spelet är av denna filmsnutt. Verkar vara mest slakt tycker jag...

Medlem

Hmm, verkligen inte intressant.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av SWE_Smisk:

haha vilken skit. Grafiken var ju jätte dålig. Hade de haft lika bra grafik som i snuttarna där svärdet rammlar i vattnet så
Annars finns det ju en uppsjö med MMO ute som är både intressanta och ser bättre ut. Så varför ska man köpa detta?

tja, för att detta inte är ett mmo till exempel

Medlem

Kan inte någon berätta historien så jag vet vad en duschande kvinna gör där? :heart:


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Medlem

Det är som nämnts ovan Grendels morsa, (grendel är badguy). Hon är nån form av nymph typ. Kolla på trailerna till filmen så ser man henne försöka förföra Beowulf


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

alltså sånna här jävla filmer ger int ett jävla skit om hur spelet ser ut, för helvete.

Medlem

Snygga filmer osv iaf. Ingame var väl inte det häftigaste, men det kan va skoj med lite vikingastuk. Senaste var ju Rune, och det är inte igår det.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ahh.. en film från filmspel 1A!

Medlem

Vet inte riktigt om jag är så sugen på spelet, men hela Beowulf-storyn är så pass skön att det gör spelet värt att testa iaf


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av Heya:

God of War anyone? Gillade inte ens det och det här ser ut att ta väldigt mycke ifrån det (inklusive"halv"nakna tjejer) så tror nog inte det här spelet blir mycke för mig.

Om du inte gillar god of war så är det nått fel på dig

varför är halvnakna tjejer en nackdel?

1
Skriv svar