Angel Love Online avbildat

Robot
Medlem
Angel Love Online avbildat

Undrar om inte jag har spelat detta.. Är det det spelet jag tror det är så är det inte ens värt att pissa på.

Medlem

Bra namn där, låter som något Japanskt smyg-porr spel eller nått juh. ><

Medlem

Har för mig att jag har spelet det till PC. Väldigt tråkigt spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av raslon:

Undrar om inte jag har spelat detta.. Är det det spelet jag tror det är så är det inte ens värt att pissa på.

Spelet du tänker på är nog Ragnarok Online, vilket var en av de tidigare 2D-mmo'sen från asien. Ragnarok Online är inget dåligt spel om man omfamnar den asiatiska spelstilen, det krävs hårt arbete både från dig och dina kamrater om man skall nå nya nivåer. Det roliga i ett sånt här spel är att när man är bra, då är man "gud". Många pratar med dig just för att du är så hög level, eller har just den item'en.

Medlem

Så om man har mycket fritid och förespråkare av Freuds teorier som livsstil så är detta ett bra spel?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

äkta japps och slänga ihop random namn som dom tycker låter coolt

Medlem

Vafan, ingen Hello Kitty mount ? Dåligt.... 8)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ravengaard:
Skrivet av raslon:

Undrar om inte jag har spelat detta.. Är det det spelet jag tror det är så är det inte ens värt att pissa på.

Spelet du tänker på är nog Ragnarok Online, vilket var en av de tidigare 2D-mmo'sen från asien. Ragnarok Online är inget dåligt spel om man omfamnar den asiatiska spelstilen, det krävs hårt arbete både från dig och dina kamrater om man skall nå nya nivåer. Det roliga i ett sånt här spel är att när man är bra, då är man "gud". Många pratar med dig just för att du är så hög level, eller har just den item'en.

Nja jag tror inte det är Ragnarok online.. Det var nåt jag spelade i våras när jag och brorsan satt och tankade hem varenda gratis mmo vi kunde hitta. Detta var väldigt lovande först men kontrollerna brast som bara den. Tror till och med spelet vi lirade var gjort i flash eller nåt. Fast standalone då.

1
Skriv svar