Inga PC vs PS3-matcher i Unreal Tournament III

Robot
Medlem
Inga PC vs PS3-matcher i Unreal Tournament III

Å andra sidan så finns det också positiva saker att läsa.

Att dom slopar stödet är dock synd. Inte så konstigt om man ser till skälen dock.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Ja det var ju tråkigt, såg framemot det..

Medlem

Vem bryr sig om det finns stöd för multi-plattforms-matcher, se bara till att släppa spelet nu

Medlem
Skrivet av stream:

Vem bryr sig om det finns stöd för multi-plattforms-matcher, se bara till att släppa spelet nu

Precis, antalet spelare på PC lär räcka mer än tillräckligt ändå för att det skall bli roligt att lira online!

Inaktiv

Varför inte cross-platform mellan Xbox 360 och PS3 istället då?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Lika bra fan. Vem bryr sig om konsol-spelare, det är PC där det gäller 110%, Xbots och Sony-dyrkare kan ha sina exemplar av UT3 i fred. Jag vill iaf. inte bli lidande pga. det krävs mer tid/arbete att få Playstation 3 versionen komatibel med PC versionen.

Medlem

Bra att dom prioriterar pc-spelarna.

Medlem

Jaha... Blir inget UT3 för mig då. Hade aldrig några planer på att skaffa det till något annat än PS3, och nu så verkar det nästan onödigt då de flesta helt klart kommer vilja lira på dator.

Medlem

kommer det ingen 360 version?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

jo det gör det väl ?

Medlem

Jo, men senare är det väl sagt.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Jaha... Blir inget UT3 för mig då. Hade aldrig några planer på att skaffa det till något annat än PS3, och nu så verkar det nästan onödigt då de flesta helt klart kommer vilja lira på dator.

Snacka om global uppfattning??

Hela grejen e ju bara att cross-platform bara
ställer till en massa löjliga problem och visst ja
det är kul men bara för allmänheten lr s.ka public
noobsen som inte ens vet vad dem gör.

Strular bara om för klaner och kompetivit spelande
spelare , samt så måste göras en jävla massa
anpassning eftersom musen spelarna skulle rå-äga
alla med nån form av KONTROLL.

Lägg ner alla idèer om cross-platform för några
spel kommer aldrig behövas och är inte heller
något som är välkommet bland seriösa spelare
inom några spel.

Medlem

lika bra onödigt att slänga pengar på konsol relaterade saker

Medlem

Hoppas epic lägger till så det kan bli xbox360-spelare Vs. PS3-spelare. Vilken fanboy statistik man kan få, vilka härliga debatter det kommer att bli på forumen världen över.

Medlem

som jag förstår det så ska ps3 versionen vara mycket långsammare också och misstänker att det beror på att man (i de flesta fall) använder handkontrollen.
Vore då värre att man går ner i hastighet i pc för att motsvara ps3 versionen.


signatur

thank you, come again

1
Skriv svar