Tre Silent Hill 5-filmer

Robot
Inaktiv
Tre Silent Hill 5-filmer

Ser lovande ut. Precis som föregångarna^^

Medlem

Jag måste säga att jag INTE är imponerad av det jag sett än så länge. Tex. så ser grafiken nästan ut som i de tidigare spelen.

Medlem

Mjo kan hålla med om att grafiken iaf inte verkar hålla den standard ett PS3/360 spel bör hålla. Sen verkar det va samma sak som i tidigare silent hill spel, skulle gärna se lite nymodigheter ( bra försök med 4:an även om det kanske inte blev så bra som man ville).

Medlem

Måste det vara sån där kass kameravinkel? Tycker dom borde göra som med Resident Evil 4 istället.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Måste det vara sån där kass kameravinkel? Tycker dom borde göra som med Resident Evil 4 istället.

Det är ju en över axeln kameravinkel som i Re4, bara att den är lite längre bak.

Skrivet av Spectral:

Måste det vara sån där kass kameravinkel? Tycker dom borde göra som med Resident Evil 4 istället.

Jag håller delvis med. Men den lite begränsade kameravinkeln gör ju samtidigt att man känner sig lite mer osäker eftersom man inte har samma överblick över miljön.

Överlag så tror jag att jag kommer "tycka om" spelet om man nu kan säga så om något som skrämmer skiten ur en så mycket att man knappt vill spela som iaf var fallet med tvåan för min del.

Medlem

Kanske värt att prova!

Förra jag spelade hette "the room" tror jag (Är inget SH fan direkt) och det var ju så sjukt svårt. Kom till några ubergrymma hundar som var omöjliga att döda med den taffliga styrningen så det var bara att lägga ner.

Men skräck spel är alltid intressant in my book


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Inget kan slå tvåan. Men de får gärna försöka


signatur

Videomupp

Medlem

Va fasen, verkade ju vara mycket från Silent hill-filmen? Någon övergång har väl inte varit med sedan.. 1:an?

2:an i serien är imo nästan ett mästerverk.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Inget kan slå tvåan. Men de får gärna försöka

:heart:

Bästa musiken i ett spel någonsin också!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Håller fullständigt med inget slår Silent Hill 2. Vilken story, vilken ljud, vilken atmosfär man bara sugs in i spelet

Medlem

sålänge det är rost, blod och smuts så är jag nöjd

och jag instämmer om att 2an är det bästa av spelen men har njutit otroligt mycket av samtliga spel, även 4an, så jag lär då inte bli besviken med detta!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

hur fan kan ni klaga på grafiken? den är klart godkänd och bör bibehålla samma tema som sina föregångare utan en massa bloom och spacklat skit som finns i alla spel idag, det är ju det som gör genren!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar