Pampig lanseringskonsert för Halo 3

Robot
Pampig lanseringskonsert för Halo 3
Medlem
Pampig lanseringskonsert för Halo 3

Halo 3-marknadsföringen känns minst sagt irreterande.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Undrar om man kan hypa det mer? Men även om jag stör mig lite på all reklam så jublar spelnörden inom mig och jag måste erkänna att jag blir lite småvarm inombords när jag ser Haloreklamen på TV med alla dockorna (ni vet vilken jag menar):)

Hade faktiskt gärna sett konserten, älskar musiken!

Provade spelet hos en kompis igår, det var kul och snyggt; inte jättekul och jättesnyggt, men tillräckligt för att jag antagligen kommer att köpa det själv när jag hr en 360...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

BME
Medlem

Jag var där, mitt intryck av konserten var att alla som var där där för att lira HALO-musik gjorde ett bra jobb, dvs att magtens korridorer och Backyard Babies var ivägen för Halo musiken. Killen som körde guran på Mjolnir remix däremot var riktigt bra, och det är fan nästan brottsligt att han inte fick köra "Rock Anthem to save the world" istället för de andra stolpskotten. Dansarna var lite roliga dock,


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Inaktiv

Jag tycker Halos marknadsföring suger, men konserten var mäktig, symfoniorkestern var skitgrym.

Tyvärr får jag nog hålla med Solidus, de kunde skrotat Backyard Babies och Magtens Korridorer, för jag förstod inte riktigt deras plats, Orvar gjorde ju inget megajobb heller även om han fyllde sin funktion för oss som inte är så haj på storyn.

Dansarna var rätt coola. Och i slutat när gitarronanisten kom in och körde i takt med symfonisterna bajsade man nästan på sig av exaltering.

Medlem

Pah, hade varit riktigt grymt att se, Halo musiken är juh sjukt mäktig.

Och själv tycker jag det är ganska trevligt med all Halo 3 reklam på tv och grejer. ^^. Är helt sugen på spelet, men har absolut inga som helst pengar..

Medlem
Skrivet av Mykee:

Pah, hade varit riktigt grymt att se, Halo musiken är juh sjukt mäktig.

Och själv tycker jag det är ganska trevligt med all Halo 3 reklam på tv och grejer. ^^. Är helt sugen på spelet, men har absolut inga som helst pengar..

Angående reklamen blir man helt galen. Varenda jävla program* ;> är "presented by Halo 3". Till och med Halo 3 reklamen i sig är "This Halo 3 commercial is presented by Halo 3". Snacka om brainwash för ett så mediåkert spel...! Stackars alla små barn som bara måste ha och föräldrar som måste köpa.

Medlem
Skrivet av liath:

Angående reklamen blir man helt galen. Varenda jävla problem är "presented by Halo 3". Till och med Halo 3 reklamen i sig är "This Halo 3 commercial is presented by Halo 3". Snacka om brainwash för ett så mediåkert spel...! Stackars alla små barn som bara måste ha och föräldrar som måste köpa.

Vilket speciellt liv man har om ens problem är "presented by Halo 3".

"Detta benbrott presenterades av Halo 3"

"Din flickvän har gjort slut med dig i samarbete med Halo 3"


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

vilket larv alltså


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av [cp:

Billen"]
"Din flickvän har gjort slut med dig i samarbete med Halo 3"

hahah

Inaktiv

Jag tror inte den här eventen var så himla sponsrad av Microsoft, jag såg inte en enda Microsoft eller Bungielogga när jag var där iallafall, att den sammanföll med releasen av spelet, ja eller iallafall samma dag, var ju ett rätt logiskt val.

Kommentarer som "vilket larv alltså" kommer ju uppenbarligen från personer som inte var där.

BME
Medlem
Skrivet av Skurmedel:

Jag tror inte den här eventen var så himla sponsrad av Microsoft,

Var den inte heller. Personligen så tror jag att hela skiten var en dimridå för att Orvar ville spela Halo 3 före alla andra, det var han som hade gjort alla filmsekvenserna man såg på skärmen. MEN FAAAN vad han slösade bort öppningsnummret med en 1000 meters inzoomning på Master Chief genom en djungel.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

1
Skriv svar