World of Warcraft uppdaterat

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdaterat

Varför kommer det nyheter om patchar till WoW men inte när det kommer till LotR: Online?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vad är LotR: Online?

Medlem

Lord of the rings online.....

Jag och tanten min testade det en månad, besvikna. Wow saknar barnsjukdomar, men inte ungdomarna, tyvärr. Ändock totalt sett mer i wow:s vågskål för våran del i alla fall.

Trevligt med uppdatering, skrämmande vad voice chatten kan ha i kölvattnet ;P

Inaktiv

Både eran server och Blizzards p2p nerladdning är slött *suck*


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vill redan ha 2.3 ...

Medlem

Röstkommunikation är inaktivt och kommer vara den i några veckor. Så den "stora" nyheten i 2.2 uteblev.

Medlem

Röstkommunikation funkar ju på vissa servrar, finns en lista på wow-europe.com/forum/general chat~ och resten av servers ska läggas till innan denna(nästa?) vecka är slut.

Inaktiv

Jag hoppas på ett väldigt vuxet och komplext World of Starcraft (eve-online inspirerat)


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

Jag hoppas på ett väldigt vuxet och komplext World of Starcraft (eve-online inspirerat)

Amen, och 18+ åldersgräns, WOW är ospelbart pga. alla kids.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Avstängd

World of Starcraft? Jag är övertygad om att det skulle suga. Det får räcka med mmorpg-spel. Det finns redan för många.
Om de gjorde WoS nu skulle koreanerna få fnatt och inte så många skulle lämna WoW för att övergå till WoS då väldigt många av de som kör WoS inte ens är wc-fantaster.

Antikvitet
Skrivet av Tpiom:

Både eran server och Blizzards p2p nerladdning är slött *suck*

Kasta inte sten i glashus, gosse lilla. Jag tankade precis hem i 4 MB/sekund.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Att börja spela WoW är att begå socialt självmord. Patcherna finpolerar "fällan" väl

(Fanbois; Observera att inlägget har en svag odör av humor.)


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Varför kommer det nyheter om patchar till WoW men inte när det kommer till LotR: Online?

Tipsfunktionen är din vän!


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av conthox:

Varför kommer det nyheter om patchar till WoW men inte när det kommer till LotR: Online?

Tipsfunktionen är din vän!

Jag önskar att alla tips jag skickar in kommer som nyheter. Bara två av de säkerligen 12 jag skickat in har blivit nyheter. Tror nog jag skall skaffa en ny vän...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Tpiom:

Både eran server och Blizzards p2p nerladdning är slött *suck*

Kasta inte sten i glashus, gosse lilla. Jag tankade precis hem i 4 MB/sekund.

Då vet vi varför det gick slött för honom då ;D

Medlem
Skrivet av Lowaim:

Röstkommunikation funkar ju på vissa servrar, finns en lista på wow-europe.com/forum/general chat~ och resten av servers ska läggas till innan denna(nästa?) vecka är slut.

Jag vill inte vara jobbig och sånt men direkt från login screen:
"Although the latest patch notes state that Voice Chat is enabled now. It is in fact not yet enabled. We expect to be enabling it in the coming weeks and will let you know when there are more specifics."

Inaktiv

Krävs nog en hel del patchar för att få det där spelet att bli bra.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Måste säga att denna patch är en katastrof för min performance. Det har det varit förr, men då har det löst sig genom att rensa mod-folders, konfiguration/cache etc. Nu verkar inget hjälpa.. antar att det nya ljudsystemet är boven.. fast nyinstallation av ljuddrivare hjälper inte heller. Får hoppas att det är något dom kan åtgärda.

Medlem
Skrivet av conthox:

Varför kommer det nyheter om patchar till WoW men inte när det kommer till LotR: Online?

För att WoW är många gånger större an LotR?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Vänta tills du måste installera om WoW.. Då gråter man blod i 5timmar pga alla satans patchar!

Inaktiv

tycker det är lite roligt att mac-versionen kom tidigare än pc-versionen


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Installerade om World of Warcraft igår, tog ca 1 timme.. Dock så saknade jag en patch som inte fanns på FZ.. den största.. men hittade den på ett annat ställe med bra speed

1
Skriv svar