Demo - Clive Barker's Jericho

Robot
Medlem
Demo - Clive Barker's Jericho

tackar äntligen.

Medlem

Oh yeah, wohoo! Nu får vi hoppas att de orden består efter att ha testat också


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Ah, hoppas nu man blir redigt rädd! :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Pewpew!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jaa! Tvivlar dock på att jag kommer bli rädd med tanke på att man är en grupp av soldater och inte ensam.

Medlem

någon får gärna posta hur det var


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

shit ser ju skitläskigt ut. Bäst att ha 112 på snabbuppringning ifall hjärtat brister


signatur
Avstängd

Tankar det imorgon då:)

Medlem

Det var redigt snyggt och så, men jag blev inte rädd en enda gång :(. Väldigt skumt spelsystem och kontroller. Men grafiken och kameran var väldigt trevig :).

Inaktiv

Ska fan tanka skiten imorrn.. håller på tanka Crysis betan nu .. så får se om det blir nåt.

Sugen på att bra skräckspel som är lätt spelat och inte med massa konstiga kontroller och vyer.
Tack.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Någon annan som har problem med installera demon?
Den säger jag har för lite plats på C: och jag har 1.95GB och jag försöker installera på E: med 6GB ledigt.

Inaktiv

Testade spelet nyss. Var faktiskt ganska läcker grafik, tror nog det kan bli okej ifall det inte blir för mycket painkiller över det. Dock kändes det lite konsoligt, inte sådär att det var lågupplöst eller liknande, ni kommer förstå när ni testar.

Medlem

Kötta allt du ser spel samt verkar vara anpassad mer för konsoler än PC med dess kontroller. Så vänta er inte nån skräckspel.

Medlem

Nä det va inge Undying direkt, men helt OK!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av Tomtenizze:

Någon annan som har problem med installera demon?
Den säger jag har för lite plats på C: och jag har 1.95GB och jag försöker installera på E: med 6GB ledigt.

Jag hade samma problem, du kan packa upp den nerladdade .exe filen med winrar istället. Funkade på min iaf

Medlem
Skrivet av theailer:
Skrivet av Tomtenizze:

Någon annan som har problem med installera demon?
Den säger jag har för lite plats på C: och jag har 1.95GB och jag försöker installera på E: med 6GB ledigt.

Jag hade samma problem, du kan packa upp den nerladdade .exe filen med winrar istället. Funkade på min iaf

Tack, det löste mitt problem också!

Medlem

Tankar det nog till kryssboxen imorrn istället, verkar vara mer utav ett konsol-lir, och jag kan vänta. ^^

Inaktiv

Detta demot stressade mitt 8800GTS 640MB en del, med Advanced Smothing i 8x så blef det rejält svajjigt med musen. i 4x funkade det dock bra. Tur att man ej köpte ett sämre grafikort.


signatur

C2D 2.13GHz / 4GB DDR2 5300/ 8800GTS 640MB/ HD 2xSamsung 500GB Sata2/ 22"Samsung 226BW.

Medlem

Usch! Gillade det inte alls så mycket även om meleesystemet var roligt men tyvärr så sköts fienderna av mina medhjälpare innan jag fått göra något coolt. Sen fick jag ju iofs också dra ner till lägsta på allt för att kunna spela det ordentligt.

Medlem

Inte riktigt den typ av spel jag trodde att det skulle vara.
Snygg användning av DX9, konsoll spår visade sig i
kontroll inställningarna, då Xbox knappar fanns
uppstaplade.

Roligt att man kunde byta karaktär enkelt, snyggt,
kort demo, inget att kasta, men inget att hänga i
granen heller...

Mainstreamspel, glattar nog åt sidan i
Crysis-TF2-Bioshock vaselinet.

Vi har vant oss vid bättre och här finns inget speciellt att
hämta, trots att jag smyg-avgudar Clive Barker

Medlem

Funkade fint på ett 8800GTS 320MB med allt på högsta i 1680x1050, riktigt bra optimerat.. bland det snyggaste man sett hittils får man nog säga (snyggare än BioShock imo). Synd att det verkar skittrist bara. Styrningen var rätt konsolaktig dessutom.


signatur
Medlem

Jag tyckte nog att det va ganska roligt. Dock kom jag inte på hur man snabbt kunde byta karaktär, hade hellre bara sett 1.2.3.4.5 osv för att välja en karaktär fortare ;). "Bullet mode" var roligt.

Medlem
Skrivet av theailer:
Skrivet av Tomtenizze:

Någon annan som har problem med installera demon?
Den säger jag har för lite plats på C: och jag har 1.95GB och jag försöker installera på E: med 6GB ledigt.

Jag hade samma problem, du kan packa upp den nerladdade .exe filen med winrar istället. Funkade på min iaf

Tack! Löste de problemet

Medlem

Jag tycker demot var ganska bra. Funderar på att köpa spelet. Bra atmosfär och bra optimerad grafik fast jag skulle vilja kunna ställa in mushastigheten lite mer och sedan kändes just rörelsen av musen lite konstig då det går snabbare att titta åt sidorna än upp och ner. I demot var man ensam en liten stund också så det är inte bara team. Gillade när man styrde sekvenser med "fram" bak" osv tangenterna ^^


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

underbart skönt spel ... helt enkelt skitläckert med ett 8800GTS 640 kort .. klart köp, go Barker!

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Funkade fint på ett 8800GTS 320MB med allt på högsta i 1680x1050, riktigt bra optimerat.. bland det snyggaste man sett hittils får man nog säga (snyggare än BioShock imo). Synd att det verkar skittrist bara. Styrningen var rätt konsolaktig dessutom.

Hade du verkligen allt på max? körde själv demot i samma upplösning som dig med ett 8800GTS 640MB. Med Advanced Smothing i 8x så svajjade musen ganska rejält för mig.


signatur

C2D 2.13GHz / 4GB DDR2 5300/ 8800GTS 640MB/ HD 2xSamsung 500GB Sata2/ 22"Samsung 226BW.

Medlem

"Advanced Smoothing" är väl bara deras egna ord för "Anti Aliasing"? För på mitt Ati x1950 Pro så kunde jag ställa in max 6x "Advanced Smoothing" vilket lustigt nog är exakt det högsta AA värdet man kan ställa in. För mig flöt det på helt jämt med allt på max utan Advanced smoothing i 1280*800.

Inaktiv

Verkar vara ett helt okej spel, irriterar mig på musen dock, det kan inte vara så svårt att få det att röra sig lika mycket upp och ner som från sida till sida.
Snyggt var det iaf, och jag älskar motionblur effekter som i moh:airborne, alla spel borde ha det =), man får mer inlevelse känns det som.

Medlem
Skrivet av Tomtenizze:

Någon annan som har problem med installera demon?
Den säger jag har för lite plats på C: och jag har 1.95GB och jag försöker installera på E: med 6GB ledigt.

Skulle tippa på att den använder C: som tempdisk för upppackningen av filerna vid installationen, vissa installers är såpass idiotiskt konstruerade. Hade det problemet med.. C&C Generals tror jag det var, oavsett vilken disk man valde vid installation så packar den upp alla filer på C: innan den installerar på den disk man valt.

12
Skriv svar