Assassin's Creed-trailer

Robot
Medlem
Assassin's Creed-trailer

Wow, det där var en grym trailer !!

Medlem

Har sett bättre, men den var ok.

Inaktiv

Vill haaaaa!!!! Orka vänta på COD 4 och detta.. >.<

Medlem

Mindre hype! Mera verkstad!

Cool trailer iaf

Inaktiv

hype eller inte inte, ser ut som en Hitman 47 på steroider

Medlem

Ge mig nuuu!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Inaktiv

hm så är man en Hashshashin eller? En tokig muslim med andra ord, hehe.

Inaktiv

tokig vet jag inte.. Man kämpar väl för att ta tebax sitt hemland ^^ Lite som "de tokiga" muslimerna gör idag

Inaktiv

nja hashihs... orka stav. De dödade mer muslimer än kristna back in the days. Assassin kommer ju av det ordet så jag tänkte man kanske var en i spelet.

Medlem

kolla på glaset vid 45...


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Sweet! Ser fram imot det här spelet, men dock till PC.

Skrivet av Urban_krull:

kolla på glaset vid 45...

Jo jag la inte märke till det först...


signatur

dare to be bold

fue
Medlem

AL'Quiada strikes back! Har hört att Assasin creed är ett spel som ska rekrytera medlemar till aq!?

Inaktiv

Ser ut å bli ett trevligt singleplayer-äventyr. Prince of Persia var bra men detta verkar bli ännu bättre!

Inaktiv

Själv tyckte jag inte trailern var så bra, hade väntat mig en bättre...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vad JAG har hört så är organisationen (vad den nu må heta) man tillhör obunden och är nån slag ordningsmakt men egen och dold agenda. Så ingen islamistisk terrorcell med andra ord.

Inaktiv
Skrivet av Urban_krull:

kolla på glaset vid 45...

Kolla på stearinljuset vid 35

Medlem

så übersnyggt var det inte, men stämningsfull trailer. synd på pc-versionen som blivit framflyttad dock. lär väl bli en kass portning som det brukar bli med multiplayformspel, just give us the shit already..

Medlem

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Medlem

Ja jag tror ju inte det kan bli en sämre portning för att dom försenar det till PC.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av Urban_krull:

kolla på glaset vid 45...

Kolla på stearinljuset vid 35

min var bättre nu letar vi efter tecken på var han är


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av Perequin:

Ja jag tror ju inte det kan bli en sämre portning för att dom försenar det till PC.

portning = portning, i 99% av fallen dömt att misslyckas

Medlem
Medlem

Det är ett Sci-Fi spel... All will be revealed in the first five minutes of the game, har visst Jade Raymond sagt.

Medlem

Inte så svårt att smyga sig på dem, sitter man med huvor nerdragna till näsan får man skylla sig själv

Medlem

Anledningen till att det är försenat till PC är för hoppningsvis just för att de ska bli en bra portning.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

emp
Medlem

Detta kommer bli mysigt.

Medlem
Skrivet av Langos:
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...

Umm hela grejjen med spelet tror jag fallerar om du kör i första person. Speciellt med tanke på hur mycket hoppande det är, samt hur fighterna fungerar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar