Assassin's Creed-trailer

Medlem

fick den två dagar sen via mail from Ubisoft.. riktigt nice=)

Medlem
Skrivet av Langos:
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...

tvivlar på det, jag har svårt och se hur det skulle gå att spela på ett smidigt sätt från första person. både svärdfighterna och Le Parkouren kräver väl att man har god uppsikt 360 grader


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Rave:

tokig vet jag inte.. Man kämpar väl för att ta tebax sitt hemland ^^ Lite som "de tokiga" muslimerna gör idag

Japp. Exakt. Alla som kämpar för sitt hemland är tokiga. (ironi såklart)


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Bosanac82:
Skrivet av Rave:

tokig vet jag inte.. Man kämpar väl för att ta tebax sitt hemland ^^ Lite som "de tokiga" muslimerna gör idag

Japp. Exakt. Alla som kämpar för sitt hemland är tokiga.

Patriotism is the virtue of the vicious


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Langos:
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...

tvivlar på det, jag har svårt och se hur det skulle gå att spela på ett smidigt sätt från första person. både svärdfighterna och Le Parkouren kräver väl att man har god uppsikt 360 grader

Du har nog rätt, inget för mej då mao.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Langos:
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...

tvivlar på det, jag har svårt och se hur det skulle gå att spela på ett smidigt sätt från första person. både svärdfighterna och Le Parkouren kräver väl att man har god uppsikt 360 grader

Tja, säg inte det. Fungerade ju fint i Thief...Lite mindre akrobatik dock.

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Langos:
Skrivet av Kaleid:

Heh heh, gillar det mest för att jag får Thief vibbar...

Hear hear!
Vet någon om man kan spela det i 1a person i PC-versionen? Jag är inget fan av 3:e persons-vyn...

tvivlar på det, jag har svårt och se hur det skulle gå att spela på ett smidigt sätt från första person. både svärdfighterna och Le Parkouren kräver väl att man har god uppsikt 360 grader

Tja, säg inte det. Fungerade ju fint i Thief...

Har inte spelat Assassin's Creed, men tror det är mycket öppnare och defenetivt mycket snabbare än Thief.. Thief är juh mera, sitta i skuggan smyga förbi, hugga nån i ryggen-ish.. Inte ofta man fäktas med folk där.. Assassin's Creed stealth-grej är väl mera smälta att man ska smälta in i mängden och hoppa runt på hustak och göra snygga grejer? Mera akrobatik och krejjer?

Ser såå fram emot det här spelet iaf, kommer bli sjukt kul! \o/

Puss och kram på den här trailern, helt stämningsfull.

Medlem

OMG... längtar så mycket efter detta spel att jag håller på att dö. Och när man kombinerar det roligaste som finns, stealth-spel och lönnmördande så kan det bara bli UNDERBART!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

OMG... längtar så mycket efter detta spel att jag håller på att dö. Och när man kombinerar det roligaste som finns, stealth-spel och lönnmördande så kan det bara bli UNDERBART!

jadu, känns som att karriären blir kortlivad om man jobbar som lönnmördare och inte kör med stealth-approachen

det åsido, vill ha spelet.
blir dyrt med alla prylar man ska ha... tänk om man inte vore prylbög, vad massor med pengar man skulle kunna ha sparat ;D

12
Skriv svar