Company of Heroes-patcharna hos FZ

Robot
Medlem
Company of Heroes-patcharna hos FZ

Liten patch...;)

Men fint att den finns att tanka här!:up:

Medlem

Tackar! Man bara måste älska FZs filarkiv, myyycket snabbare än alla andra ställen som man kan tanka ifrån!

Blir till att ladda ned patchen 2100-2101 (140mb) då, eftersom man redan har bokat CoH: OF


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Går riktigt slött nu Men jag antar att många tankar.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Går riktigt slött nu Men jag antar att många tankar.

Så det är du som gör att det började gå långsamt för mig?:evil:

Hehe det ger väl sig när folk börjar få hem den:up:

Medlem

Haha typ ;D Mjo får i värsta fall stå över natten

Redaktör

Jag slängde upp storpatchen som torrent också.


signatur
Medlem

Bokade nyss CoH: OF. Bättre RTS får man leta efter....eller nä vänta nu....nä just det ja det finns inget bättre. Spelet äger ju fullständigt.

FZ - Tack för torrent:en ....sånt gillar vi. Det är bra när alla kan bidra med bandbredd.

Medlem

Ja, ett stort tack FZ att ni hugger sånt här tidigt, och gör det lättillgängligt för oss. :heart::up:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

är alla patchar DX10 för COH nu? synd i så fall på oss DX9:or

ja ja man får väl tömma spargrisen och köpa VISTA......brrrrr

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

ja ja man får väl tömma spargrisen och köpa VISTA......brrrrr

Runt 1200-1300 för en OEM.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

5 MB/s

FZ + 100 mbit är kärlek. Svårt att tro att det finns nåt annat publicställe man kan få såna här farter på denna filen idag.

Medlem
Medlem

Hoppsan. Drog ned båda av bara farten, behöver ju inte den största då man redan har CoH... Aja, gjorde inget, FZ har som sagt en asbra filserver


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ni bör inte börja patcha innan deras mpservrar är uppdaterade. Det ska tydligen vara värsta strulet med patcharna. Har även läst att det ska tydligen krascha mitt i och sabba hela spelet. Så avakta ens tund med att installera.

Medlem

Ok, tack för tipset.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Servrarna är uppe nu.

Inaktiv

såja inne på andra ominsatallationen nu.. Senaste patchen har totalsabbat spelet för mig.. Kul.

1
Skriv svar