Company of Heroes med expansion patchat

Medlem
Company of Heroes med expansion patchat

Schysst, ska bli kul och spela lite Company of Heroes.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Jisses, 2 GB Bra att de patchar iaf, men undrar vad de har gjort för att den blir så stor, det är ju halva spelets storlek...

Har bokat expansionen, hoppas jag får den på utgivningsdagen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Oh det kommer så mycket spel nu. Först ut är halo 3 sedan är det skate som kommer på torsdag och detta fasiken blir dyrt

Medlem

Det är opposing forces som patchas in. Du får de nya multiplaybanorna samt texturerna för de nya armeerna. Du kommer inte kunna spela dem om du inte äger OF men du kommer kunna spela mot de nya lagen.

Medlem
Skrivet av conthox:

Har bokat expansionen, hoppas jag får den på utgivningsdagen.

Same same, skall komma nu på fredag 28/9. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

fan va löjligt 2gb för en patch? hur tänker dom

Medlem

^- Har har inte läst vad patchen innefattar eller tidigare inlägg va? Det är som i dawn of war, de utan exp kommer kunna köra mot de nya armerna men inte spela som dom. Därför behövs det som i princip finns med i exp finnas med i patchen

Medlem

härligt längtat till detta spel!:D
och det släpps på min födelsedag grattis till mig!:D:heart:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan va löjligt 2gb för en patch? hur tänker dom

Ska du inte istället vara glad, att ditt gamla spel blir kompatibelt med det nya, och att alla nya enheter och banor läggs till, så att du kan spela mot de med expansionen, utan att behöva betala ett ruttet öre?

....Ibland gnäller en del folk bara för gnällandets skull verkar det som....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av conthox:

Har bokat expansionen, hoppas jag får den på utgivningsdagen.

Same same, skall komma nu på fredag 28/9. :heart:

En till här då Längtar som satan :evil:


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

fan va OF inte är klart.... jag förstår inte att de kan ha hjärta och släppa det redan... Fint försök att synca båda spelen dock, men med tanke på vilket problem relic har haft att ordna med balansen mellan 2 lag så vill jag inte veta hur långt tid de tar innan de blir en bra balans mellan 4!!! :S

Inaktiv

2GB?!

Oj, oj.. Enorm patch, men det är bara bra. Det måste fan vara rekord snart (utom onlinespel) på patchar

"Expanison pack, here I come"


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

ahaha så jävla roligt


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Är det en enda amerikanare i den där expansionen kommer jag att gå in på toa och spy tills jag gråter.

Medlem

"Both patches offer a gargantuan amount of balancing changes, while the mammoth 1.75gb patch for the original game also adds the Commonwealth and Panzer Elite armies."
Läser jag rätt? Gratis ny arme till orginalet?:O

Edit: och FZ, en bittorrent bitte


signatur

How can we win when fools can be kings?

Skrivet av Hammar:

med tanke på vilket problem relic har haft att ordna med balansen mellan 2 lag så vill jag inte veta hur långt tid de tar innan de blir en bra balans mellan 4!!! :S

Personligen hade jag inga problem med balansen varken i OF-betan eller orginalspelet. Om man kikar på statistiken över vilken arme folk vinner med, visst hade amerikanarna en viss fördel. Men detta gäller ju bara eliten, som spelare av ~en match om dagen tycker jag alltid att jag hamnade i jämna, roliga matcher oavsett om jag var jänkare eller tysk. Vad spelar det för roll för en vanlig icke-tävlings-gamer att spelet är obalanserat om det innehåller ett system som ofta hittar jämna matcher åt dig?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

"Both patches offer a gargantuan amount of balancing changes, while the mammoth 1.75gb patch for the original game also adds the Commonwealth and Panzer Elite armies."
Läser jag rätt? Gratis ny arme till orginalet?:O

Edit: och FZ, en bittorrent bitte

Ja du läste rätt!

Har också förbokat Opposing Fronts från Webhallen nu 8)

Inaktiv
Skrivet av chains:
Skrivet av N3m35i5:

"Both patches offer a gargantuan amount of balancing changes, while the mammoth 1.75gb patch for the original game also adds the Commonwealth and Panzer Elite armies."
Läser jag rätt? Gratis ny arme till orginalet?:O

Edit: och FZ, en bittorrent bitte

Ja du läste rätt!

Har också förbokat Opposing Fronts från Webhallen nu 8)

Nej, du läste inte rätt.

För att de som bara har orginalet skall kunna spela med de som även har expansionen måste de ha tillgång till de nya armérna.

Alltså, du kan spela mot de nya armérna men inte med dem om du bara har orginalet.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Alltså, du kan spela mot de nya armérna men inte med dem om du bara har orginalet.

Men man får de nya arméerna att spela mot gratis! 8)

Medlem

Gott, spelet ramlade in idag.
CDON ftw denna gång. :heart:
Samma med ET:QW, så nu undrar man... vad blir det först?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan va löjligt 2gb för en patch? hur tänker dom

Hur tänker du om jag får fråga? Det är ju sjukt schysst att man får det mesta från patchen och tom kan möta den nya arméerna. Om det är så himla tråkigt att du kommer kunna göra detta så lägg spelet på hyllan och tröstspela wow istället.

1
Skriv svar