Ny Jericho-trailer, demo i veckan

Robot
Inaktiv
Ny Jericho-trailer, demo i veckan

Ledsen jag blev =< trodde det var spelet av "Jericho"-serien

Medlem

Viste du inte det???
men Jericho serien är så bra att spelet inte skulle kunna konkurera:)

Inaktiv

faen vad blodigt blir nog o testa det här

Inaktiv
Skrivet av Jewek:

Viste du inte det???
men Jericho serien är så bra att spelet inte skulle kunna konkurera:)

Hur faan skulle jag kunna veta det? Första gången jag såg en nyhet om spelet ju

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av Jewek:

Viste du inte det???
men Jericho serien är så bra att spelet inte skulle kunna konkurera:)

Hur faan skulle jag kunna veta det? Första gången jag såg en nyhet om spelet ju

Det har ju faktiskt varit en hel del nyheter om den här titeln under den senaste månaderna. Nya screenshots, nya filmer osv. Inte en stortitel direkt, men det har ju ändå varit svårt att missa det tycker jag.

Den här gameplayfilmen bekräftade min misstanke - är horror-spel med mer Aliens-approach än Alien (med det menar jag mer kick-monster-butt action än creepy-suspense horror).

Inaktiv

Instämmer.. Synd att det inte är Jericho serien artikeln handlar om

QRT
Medlem
Medlem

PC-spelarna får demoverren före resten? Najs!

Medlem

Såg bra ut, hoppas på detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara jag som är väldigt glad att flera spel inkl denna har gjort att kroppen och händerna syns mer i fps vy och att detta integrerar med miljö och fiender? jag tycker inlevelsen ökar markant och påminner lite av vad man brukar se i CGI, jag är väldigt glad för det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser juh faktiskt riktigt schysst ut, ska bli kul att prova på demot iaf. :).

Och jag håller med dig på den punkten redmac, att det höjer inlevelsen i spelet ganska duktigt när man ser händerna och kroppen.

Medlem
Skrivet av Rave:

Instämmer.. Synd att det inte är Jericho serien artikeln handlar om

lite offtopic kanske, antar att det är http://imdb.com/title/tt0805663/ det syftas på. Någon som vet när sesång två börjar?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Rave:

Instämmer.. Synd att det inte är Jericho serien artikeln handlar om

lite offtopic kanske, antar att det är http://imdb.com/title/tt0805663/ det syftas på. Någon som vet när sesång två börjar?

Läste nånstans att tv-kanalen i USA som producerat serien har bekräftat (efter mycket om och men tydligen) 8 nya avsnitt som håller på att spelas in just nu. Så det lär väl bli efter nyår.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Läste nånstans att tv-kanalen i USA som producerat serien har bekräftat (efter mycket om och men tydligen) 8 nya avsnitt som håller på att spelas in just nu. Så det lär väl bli efter nyår.

For real?! Jag trodde dom la ner serien helt och hållet? Slutade kolla pga. det.

Inaktiv

hur har man lyckats undgå det här spelet...skumt

Medlem

Ser ju lovande ut det här

Inaktiv

Ser ju inte superbra ut men det kanske inte är lite arkadigt som trailern visar.

Medlem

Borde ni inte ha lite varningar inför såna här trailers? Tänker mest på att det finns en del yngre här och detta var verkligen blodigt. De kanske inte somnar på natten sedan... Man har ju hört historier om att Doom III skrämd rätt många och detta verkar ju rätt mycket värre :).

1
Skriv svar