Påskluft

Medlem
Påskluft

Jag måste medge att påsken tillbringades nästan helt utan spel - förutom lite <i>Soul Calibur</i> med <b>Tove</b> och <b>Simon</b> då, och där börjar jag av okänd anledning att vinna mer och mer, snart vinner jag väl mer än jag förlorar också! Nej, jag gjorde istället en pilgrimsfärd till min ömma moders hem, på ett berg i Östergötland, där vi åt ägg samt en gigantisk påsktårta. Lite (okej, mycket) godis och sista två nivåerna i <i>Rainbow Six: Vegas 2</i> (ja, jag ljög väl om hur mycket jag spelade i helgen, då) senare så fyllde min tjocka mage sovsäcken där jag låg på min brors risiga soffa i Örebro.

Påskdagen tillbringades som du kan se ovan med årets första segelflygning, total flygtid 1:49 och två starter (med lika många landningar, som tur var). Nu åter till arbetet! Lyckades du också (nästan) hålla dig borta från datorn/konsolen i helgen?

#blogg

Medlem
Påskluft

Inte en chans.

Fick tag i Bioshock för att se vad alla pratar om. Snodde Killzone 2 av en kompis (mer om detta i bloggen senare (ifall någon bryr sig)). Prince of Persia hade halva priset av på 1a April så det kom på posten alldeles lämpligt också.

Sedan var det ju det där med Tower Defense också.

Släkten var här och sa hej. Men jag var upptagen med annat viktigt.

Kort svar: Nej. Satt fast som ett helt häftplåster.

Får man fråga lite försiktigt om herr Nylund flyger på egen hand?


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

För det mesta flyger jag på egen hand (fick balansera kameran på knät bredvid spaken för att ta bilden) :).

Dator och spel är det enda som gör att min hälsa inte ramlar nedåt så mycket fortare så inte fan låter jag det vara


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv

Haha, cool bild. Adam Savage möter Hunter S Thompson.

Medlem

Borde ha en cigarrett i ett långt munstycke också...

1
Skriv svar