Halo 3-skivor felaktiga

Medlem

Köpte vanliga versionen. Inga problem med den.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Man lär sig, det är inte första gången nåt sånt här händer med "special edition" eller "limited Edition" spel just pga deras speciella plåt burkar till dvd fodral.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av BangBoomBang:

då har ps3 ägarna det bra, för inget spel där kommer få lika många bokningar

låt mig försöka komma ihåg vad du skrev i "fanboy forum" tråden nu igen..

sök hjälp

lol.
jag gav bara svar på mahones inlägg.

*Mahone*

*Det är så här det går om man har rekord på antal förhandsbokningar :S*

det var inte bara jag som tyckte det inläget var korkat. även Nighthawk tyckte det och svarade på mahones inlägg såhär.

*Nighthawk*

*Vad har förhandsbokningar med trasiga skivor att göra? *

så det var faktiskt Mahone som fick igång en liten gnista denna gång.
så sök hjälp F3D för du om nån är partisk och ser tydligen inte när andra säger nåt provocerande.

Medlem

Skillnaden BangBoomBang är att Nighthawk frågade vad förhandsbokningar skulle ha med trasiga skivor att göra medan du som vanligt började klaga på ps3 (eller snarare ps3s spelutbud) som inte har något alls med saken att göra.

Tycker det är tråkigt att dom som gillar halo och betalar mer för en begränsad utgåva också är dom som får dom repade skivorna medan den normala utgåvan är problemfri pga förpackningen.
Förhoppningsvis kan dom som fått trasiga skivor byta ut dom utan att behöva betala en massa extra i frakt och så.

Inaktiv

äh skit samma.
har också råkat ut för repiga 360 spel som vart nya.
det var nån plastgrej under dvd skivan på fodralet som gjorde rejäla repor på dvd skivan.

när plastodral till spel görs testar dom då inte så att fodralen kan skada spelen ?
det är faktiskt första gången man vart med om sånt och det var på xbox 360 spel.

har aldrig råkat ut för liknande på varken ps2 eller wii spel som man haft.

Medlem

Köpte spelet på lunchen och sitter nu här och tittar på en lite repad skiva, men jag vet inte om det är tillräckligt för att pajja spelet. Jag har inte hunnit testa det ännu, så jag undrar hur vet jag om den e kass. Visar det sig direkt eller möjligtvis först när jag lirat halva spelet?

Medlem

Fan va B.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av mullet:
Skrivet av Matelm:

Går nog förbi elgiganten på vägen hem från jobbet idag. Kanske.

Why bother? Elgiganten kör ju ALLTID med sådana priser på storsäljare men har aldrig spelen inne när man går dit.

Samma sak när jag trodde att jag skulle få köpa GoW för 399 när de annonserade ut det. Gick inte att få tag på. Gick istället till mediamarkt där de hade det för 549 och snackade med dem.

De tyckte att de också sänkt till 399 innan men sen när de märkt att det inte gick att få tag på hos någon elgigant så höjde de igen.

Gick dit på morgonen och köpte mitt Halo 3 för 399kr :), var ju iofs där på morgonen men det fanns en hel del Halo 3 på hyllan, tror inte man ska förvänta sig att ett nytt spel för 399kr finns i lager en längre tid. Är ju trots allt "extra"pris.

Medlem

Jag fick mitt Halo 3 Limited Edition på posten idag, beställd från Webhallen. Både spelskivan och bonusskivan var lösa i plåtfodralet, men varken eller var speciellt repiga. De hade väl något märke på några enstaka ställen men spelet funkar åtminstone. Spelade i ungefär 10 minuter bara så det är möjligt att spelet kan insjukna senare... fast förmodilgen inte. Bonusskivan fungerar också.

*Edit, vad jag dock inte förstår är hur i helvete skivorna lossnar på det där viset. Sätter man i skivorna själv efteråt så sitter du ju tämligen bra, om inte t.o.m lika bra som skivor i vanliga fodral gör.

123
Skriv svar