Morgonfrags

Skägg.
10 Chambers
Morgonfrags

Ok, jag är såld på #Quake Live men det kunde vara #värre. Under morgonrundan på vida webben hittade jag en rejält snygg inofficiell trailer med ett gäng härliga luftfrags.

I övrigt börjar siktet vänja sig vid slöheten i min sömnberövade hjärna. Lirade en del Clan Arena (det enda jag lirar faktiskt) igår och fick inte mer spö än vanligt. En motspelare frågade med glimten i ögat om jag inte var "in the fragzone today" när han ägt mig ett par runder i rad. Rocketjumpsen börjar dock sitta bättre, fick till ett par riktigt bra undan- och överraskningsmanövrar igår. Men nu är det slutsnackat, kika på trailern istället.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CN68GQQJ3Q8&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CN68GQQJ3Q8&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

#blogg


signatur
Medlem
Morgonfrags

Jag tycker att trailern är skrämmande lik QW-filmen som vi gjorde back in the days. Kanske dags att visa upp mästerverket för allmänheten? Haha. Kommer du ihåg WTF-björnen?


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Är man skadad om man kan spåra varje effekt till en specifik tutorial online?


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xplejjn:

Jag tycker att trailern är skrämmande lik QW-filmen som vi gjorde back in the days. Kanske dags att visa upp mästerverket för allmänheten? Haha. Kommer du ihåg WTF-björnen?

Jag har för mig att jag gjorde en flash-film av den någon gång, ligger säkert på hemmaburken

Skrivet av WildThing:

Är man skadad om man kan spåra varje effekt till en specifik tutorial online?

Ja!


signatur
MFZ
Medlem

rätt schysst trailer.. det e nästan så man orkar starta upp det...


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Nice. snubben som spelade var sjukt bra på att sikta. (om det inte var en bot)


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av WildThing:

Är man skadad om man kan spåra varje effekt till en specifik tutorial online?

Haha nej det är du inte, så uppenbart att snubben gjort allt han kunde hitta som Andrew Cramer lagt upp

1
Skriv svar