Pc-demo av PES 2008 släppt

Robot
Medlem
Pc-demo av PES 2008 släppt

Lovande lovande!

Medlem

Det här skall bli fabulöst spännande.

Inaktiv

Ska bli riktigt kul att prova!

Medlem

"Det förstnämnda landar i butik denna vecka" - PES2008 är det försnämnda, men antar att ni menar fifa?
Ska bli kul att testa detta, gick över till pes från fifa för några år sedan. Håller på att tanka!

Medlem

ÅH vad roligt! detta ska bli riktigt intressant att spela. Det roliga var att jag var mitt i en match i PES6 när min flickvän ringde och störde mig så jag tabbade ut till FZ medans jag väntade på att hon skulle berätta alla dagens historier så ser jag det här trevligt trevligt!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Eftersom fifa 08 kommer ut om 2 dagar blir det det istället.


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:

"Det förstnämnda landar i butik denna vecka" - PES2008 är det försnämnda, men antar att ni menar fifa?

Det står det sistnämnda, inte förstnämnda.

Hoppas bara ett demo till PS3 släpps snart...

Medlem
Skrivet av wijndrufs:
Skrivet av SebbeSkarp:

"Det förstnämnda landar i butik denna vecka" - PES2008 är det försnämnda, men antar att ni menar fifa?

Det står det sistnämnda, inte förstnämnda.

Hoppas bara ett demo till PS3 släpps snart...

NU gör det det ja, men inte när jag skrev mitt inlägg...

Medlem
Skrivet av Shampa:

Eftersom fifa 08 kommer ut om 2 dagar blir det det istället.

Makes sense


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Det äger fifa även i år :]

Medlem

Ska bli skoj att testa.

Medlem

Oj, det här var riktigt trevligt må jag säga. Mycket bättre än Fifa i år. Är det någon skillnad mellan 360 och PC versionen för PES? Har inte kunnat testa då min box är på reperation.

Medlem

Hur filmar jag?

Medlem

Är det bara jag som tycker att årets upplaga är betydligt sämre än förra årets? De har ju inte ens ändrat stats på spelarna, bara försämrat grafiken.

Inaktiv

Jag blev inte imponerad av demot.. Tycker Fifa demot var lite vassare .. Alla mina vänner kommer köpa PES så ajg vill verkligen ändra åsikt

Inaktiv

Som vanligt, Pes bättre på dator.. Men mer riktigt fotboll över fifa på 360. Går alldeles för snabbt på Pes.

Medlem

Är inte heller imponerad, men å andra sidan är jag inte så peppad på fotbollsspel. Är mer en hockeyspelare. Halvdan grafik och uselt ljud (på min dator i alla fall).

Medlem

Trevligt demo, dock tycker jag PES6 fortsvarande är bättre, men det är så nära perfecktion i ett fotbollsspel man kan komma så man ska väl inte klaga på att det blir lite sämre när de tänker på att spelet ska sälja mer och gå next-gen.
Märks att de försöker nå ut till den stora massa för fasen vad lätt det blivit, körde 4st brasilien mot brasilien matcher, den första var på 'regular' och den vann jag med 4-0 sen körde jag på 'professional' eller vad den heter och då spelade jag 3-1. Efter detta drog jag 2st på Top Player varav en slutade med 1-1 och den andra med seger 2-0. Om man hade kört Top Player på PES6 den 3e matchen man körde så hade man fått stryk med 6/7-0. Tråkigt men nödväntigt att göra det lättare kanske

<3 PES 6!


signatur

En styck signatur.

Medlem

blir spännande prova det
men herregud "orkaupptaget"... länge leve PES 5, där snackar vi svårt


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Ja vad skall man säga..... Tycker spelkänslan kändes mer som pes5 än pes6

Ville egentligen ha fifa 08 till min ps3:a och pes 2008 till min PC, men iom att fifa saknar karriärsläget för be a pro till next-gen så lutar det åt att det blir pes 2008 till ps3:an istället. :\

*DAGENS I-LANDSPROBLEM*

Inaktiv

Kan bara köra 1024x768 som max i upplösning men skulle vilja köra i 1440x900 någon som vet hur man kommer runt det?

Inaktiv

Spelade FIFA 08 igår, jag tyckte då inte om det alls.. kan bero på att jag inte har någon gamepad till pc:n ^^,

Eller så beror det kanske på att det inte gick att ha Shift som snabbrush knapp :S helt gay

Eller så beror det kanske på att det sög :o.
Grafiken dålig.
Publiken ser hemsk ut.
Näten på målen är stela och trista.
Frisyrerna på gubbarna ser OTROLIGT fula ut,
Som om någon släppt en stor bajskorv över dom :S.

Nej tror mer på PES

Medlem
Skrivet av Heat:

Spelade FIFA 08 igår, jag tyckte då inte om det alls.. kan bero på att jag inte har någon gamepad till pc:n ^^,

Eller så beror det kanske på att det inte gick att ha Shift som snabbrush knapp :S helt gay

Eller så beror det kanske på att det sög :o.
Grafiken dålig.
Publiken ser hemsk ut.
Näten på målen är stela och trista.
Frisyrerna på gubbarna ser OTROLIGT fula ut,
Som om någon släppt en stor bajskorv över dom :S.

Nej tror mer på PES

Håller med dig helt, och jag har gamepad. Fifa 08 var riktigt riktigt riktigt dåligt.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Hehe aa jag spelade fifa igår jag med, det var ganska kul med be a pro karriären men känslan saknades på planen tråkigt nog. Allt som händer runtomkring planen i fifa är bra, jag gillade också att man fick välja sponsor som gav olika mycket pengar och kraven som ställs på en som spelare/tränare. Mycket bra!

Jag vart överraskad hur bra grafiken är i nya pes, speciellt ansiktena fast håret är ihop packat till en klump fast å andra sidan så spelar det mindre roll då jag lagt ner frisör skolan och tittar mer på hur spelarnas koreografi stämmer med fotbollsdansen

Inaktiv

Till nyhetsskaparen;

"Fjuttigt Stockholmsderby"?

Sluta kasta skit på saker du inte vet ett dyft om.

Stockholmsderbyna är läktarmässigt ett av de hetaste i Europa. Det finns väldigt, väldigt få derbyn, eller matcher över huvud taget, i Europa där klackarna är ungefär lika stora och står mitt emot varandra och på det sättet bygger upp en unik stämning.

Stockholmsderbyna håller absolut högsta Europaklass.

Och dra för helvete inte alla fans över en kam.

Medlem
Skrivet av jooaakim:

Stockholmsderbyna är läktarmässigt ett av de hetaste i Europa. Det finns väldigt, väldigt få derbyn, eller matcher över huvud taget, i Europa där klackarna är ungefär lika stora och står mitt emot varandra och på det sättet bygger upp en unik stämning.

Tur är väl det för spelet på plan värmer ju inte direkt

Inaktiv

Därför Bajen spelade ut Utrecht och vann mot Braga genom att _spela_ fotboll, inte sparka den?

Redaktör
Skrivet av jooaakim:

Till nyhetsskaparen;

"Fjuttigt Stockholmsderby"?

Sluta kasta skit på saker du inte vet ett dyft om.

Stockholmsderbyna är läktarmässigt ett av de hetaste i Europa. Det finns väldigt, väldigt få derbyn, eller matcher över huvud taget, i Europa där klackarna är ungefär lika stora och står mitt emot varandra och på det sättet bygger upp en unik stämning.

Stockholmsderbyna håller absolut högsta Europaklass.

Och dra för helvete inte alla fans över en kam.

Du kan ta det lugnt, jag sågar inte huvudstadsfotbollen på allvar. Vi är en spelsajt, jag försökte skoja till det och lyfta fram datorfotboll som viktigast för läsarna. Beträffande "fans": det syftar på de som slängde rökfacklan häromdan - därav citattecknet.


signatur
Medlem

Vafan.... fan vad jag sätt fram emot pes-2008-demot. också funkar det inte.

Då jag ska öppna "settings" så öppnas en dialogruta upp med texten:

"Warning: Your computer does not meet the minimum specifitations necessary to run software. You may experience errors during operation"

aha?

dator:

P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

+ senaste drivrutiner

Men "settings" öppnas sedan fast jag kan inte göra några inställningar över 700*480 typ. Spelet startar men kan alltså bara spela med de lägsta inställningarna.

Vad fan kan va felet?

12
Skriv svar