Assassins Creed-intervju

Robot
Inaktiv
Assassins Creed-intervju

Assissins creed?

Medlem

"Om förre veckans meddelande om förseningen av Assassin's Creed till pc fortfarande svider ska du nog inte läsa vidare. GameSpot har intervjuat den kreativa chefen Patrice Desilets och bland annat berättar hon om de innovativa kontrollerna."

Patrice är en man sist jag kollade.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kaan:

"Om förre veckans meddelande om förseningen av Assassin's Creed till pc fortfarande svider ska du nog inte läsa vidare. GameSpot har intervjuat den kreativa chefen Patrice Desilets och bland annat berättar hon om de innovativa kontrollerna."

Patrice är en man sist jag kollade.

Är du helt säker, har du kontrollerat personligen? Skämt åsido, det är korrigerat.


signatur
Medlem

Kan de få kontrollerna att funka på ett bra sätt, samt verkligen får det att kännas fritt hur man löser uppdragen så kommer detta spelet bli så gött. Önskar ju nästan att det hade coop bara...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

emp
Medlem

Dyr höst det kommer bli.

Medlem

spiken hade hade väl som alla andra, Jade på hjärnan, förståeligt


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Mmmm Jade :heart::heart:

Medlem

Jade e fin som fan! <3


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Hahaha, varför blir alla trådar om Assassins creed till kärleksbrev till Jade?

Inaktiv

Jade är verkligen inte så fräsch Oo .. Ser ju tusen ggr snyggare tjejer ute på stan dagligen (typ)

Svältfödda gamers på kvinnor + en kvinna i spelbranchen = pinit

:b

jo assassins creed!! verkar bli gr8

Medlem

Oih, verkar bli helmys, gillar kontrollsystemet. \o/

Medlem

Om pengarna finns kommer jag nog köpa PS3+HDTV i november ändå. Passar bra, lagom till AC

Medlem

Äsch, ni kan inte förneka att Jade är drömkvinnan. Inte bara är hon het hon är också utvecklare för ett förbannat coolt spel.

För övrigt så ser Ac bajsbra ut, förutom striderna med flera vakter. Såg gameplay när dom bara står och glor som idioter eller kutar efter en utan att göra nått.

Medlem
Skrivet av bleak:

Jade är verkligen inte så fräsch Oo .. Ser ju tusen ggr snyggare tjejer ute på stan dagligen (typ)

Snyggare mycket möjligt, men skapar dom grymma spel? Förmodligen inte.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar