Där solen inte lyser ...

Inaktiv
Där solen inte lyser ...

Vår koncept grafiker Nixi var lite trött i förra veckan och skrev ett inlägg om att han bara jobbade och knappt fick se solen, eftersom vi inte har några fönster ut på vårt kontor. (Anledningen till allt jobb hoppas jag kunna visa er i nästa eller nästa vecka igen )

Så här skrev Nixi själv:
-"There is always work that must be done and even though I want to go out I must remind myself that this is what I want to do and it's all worth it, I don't need the sun, dammit! I stayed up late last night, modeling a face and sculpting in zbrush, but that's not what I'm going to write about today. No, no, no. I'm gonna give you a sample of what I've done earlier this week and maybe get something in return.

I got a couple of designs of this war machine and I can't decide which one to use. I was hoping that maybe one of all of our daily readers out there could help me with this issue.Can you help me?"

Så vilken koncept bild gillar ni bäst (den högra bilden är nog inte menat som något seriöst )?

#blogg

Medlem
Där solen inte lyser ...

Den i mitten såklart!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Ok Kul att det är fler som är vakna mitt i natten en lördag

Medlem

Tycker den i mitten, men har den inga framhjul?

Inaktiv

Hmm inte lagt märket till att där inte är något framhjul faktiskt Bara bra med kommentarer, så fortsätt

Medlem

Den i mitten, med ett bandaggregat där fram, fast det kanske inte passar in?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Den i mitten helt klart, men vart är framhjulen :O?


signatur

Wai

Medlem

Den i mitten med framhjulen på den till vänster!

Medlem
Skrivet av Penaltyofheroes:

Ok Kul att det är fler som är vakna mitt i natten en lördag

Hehe, satt och kollade på NHL, jävla synd att alla matcher går så sent bara


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Alltid bra med feedback, vi kommer att använda oss av liknande saker i framtiden för att se vad folk gillar

1
Skriv svar