Blizzard besvarar Starcraft II-frågor

Robot
Medlem
Blizzard besvarar Starcraft II-frågor

var inte direkt någe super intressant.. Men kul iaf att man får reda på lite mer om hur 2:an kan fungera.

Medlem

Sista frågan var bra. De bör verkligen göra så det synns att man har gubbar i bunkrarna. Iaf för egna bunkrar. De andra lär ju märka det den hårda vägen

"6) Do the bunkers have any visual indication as to whether or not they're occupied?

Currently the bunkers do not have any visual indications to whether it is occupied or not, but this is something we would like to change. "

Medlem

Najs. :). Inge superspex som sagt, men starcraft 2 nyheter är juh alltid starcraft 2 nyheter. \o/

Medlem

Alltid välkommet med lite ny info


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

ZERG! GIMME ZERG TRAILER =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Trevligt! Men jag vill veta mer om Zerg nu! Kanske dax att börja lägga ut lite Zerg enheter nu?!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Blizzard kommer ta över strategi världen med sc2 som dom gjort med alla andra deras lir.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Blizzard kommer ta över strategi världen med sc2 som dom gjort med alla andra deras lir.

Trodde dom redan ägde den världen med SC och WAR3 =P

Men jag kanske har fel


signatur

Bara gör det.

Medlem

Fan att man måste ha cd-key för att få logga in och skriva i forumet, orkar inte hitta min starcraft-cd. X_x

Tänkte skriva och fråga om man kan dela bunker med allierade kamrater (som också är terran då). Det skulle vara en händig funktion iaf och lite mera realistisk.

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Tänkte skriva och fråga om man kan dela bunker med allierade kamrater (som också är terran då). Det skulle vara en händig funktion iaf och lite mera realistisk.

Vore riktigt nice. Glöm bara inte att ta alla svar med en stor nypa salt. Det är lååångt kvar i produktionen


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Det där med att man kan sänka ned supply dep. är en riktigt bra grej. (Det var inte med här, jag vet, men ändå. )


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det lär vara nått speciellt med Zerg eftersom det är locket på för dem. Det är bara vänta och se

1
Skriv svar