Assassin's Creed till pc försenat

Robot
Inaktiv
Assassin's Creed till pc försenat

Fan.. detta var inte bra!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Försening hit och försening dit. Först Crysis och nu detta. Huga mig.

Inaktiv

kewk.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

plånboken jublar jag gråter, men det blir säkert bra, finns andra spel att sätta sina tänder i.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

plånboken jublar jag gråter, men det blir säkert bra, finns andra spel att sätta sina tänder i.

Väl valda ord. Skulle inte sagt det bättre själv.

Inaktiv

tycker inte detta är ett spel som bör spelas på pc.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Vet ni, det hade varit riktigt, riktigt roligt att för en gångs skull få läsa att någon tillverkare har hunnit göra färdigt sitt spel några månader tidigare än beräknat...

Men alla vi som jobbat i projekt (vad det än må vara för sorts projekt) vet att det aldrig händer. Det ligger liksom i sakens natur. Får man tid över så finputsar man och börjar lägga till extragrejor...

Medlem

igår crysis demot försenat, idag detta spel försenat.. vem är härnäst att försena kom igen nu ?

Inaktiv

Tur att jag tänker köpa den till xbox då

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

igår crysis demot försenat, idag detta spel försenat.. vem är härnäst att försena kom igen nu ?

07-09-23: Unreal Tournament III uppskjutet till April 2008

Medlem

Alltså, Novemberlistan med spel som var så sjukt lång från början början sina.. Nån som tror Crysis kommer hålla sitt Novemberdatum?

Medlem

Skönt att det är Xbox 360 som styr min ekonomi och inte PC:n för tillfället.

Medlem

Denna typen av spel är optimal för konsoler och inte PC. De flesta som törstar efter detta spelet äger antagligen någon utav konsolerna så inte hela världen.

Medlem

Paah, kommer juh köpa spelet till 360 anyhoo, så det här gör mig ingenting. :).
Så länge inte nästa nyhet är "assassin's creed uppskjutet på 360 också" \o/.

Medlem

Inte häller helt oväntat. Dem hypar ju sönder spelen så att folk ska bli ännu mer sugna!

Medlem

Jäkla skitstil

Medlem

Härligt att höra! (för mig som 360-ägare alltså)

Medlem

Äsch, tiden går snabbt, innan vi märker det är det november och jag har gått och köpt det till pc :). Det är lungt, jag väntar gärna lite längre, så vet jag att det blir bättre med :). Sen har ju inte kört klart bioshock än. Eller World in conflict, eller Stranglehold. Så jag är nog upptagen ett tag till iaf :P. Jösses vad spel det kommer nu.

"tycker inte detta är ett spel som bör spelas på pc."
Jag tycker det ska spelas på pc, men inte yttrar jag mig och säger att detta endast bör spelas på pc för den delen.

Inaktiv

Surt. Köper nytt graffekort vid årsskiftet så det kvittar nog för mig.

Medlem
Skrivet av Farshid:
Skrivet av SWEBarb:

igår crysis demot försenat, idag detta spel försenat.. vem är härnäst att försena kom igen nu ?

07-09-23: Unreal Tournament III uppskjutet till April 2008

Källa?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hinner jag kanske fixa directx 10 innan alla balla spel kommer, man får se det positivt

Medlem

Hellre en försening i handen än 10 patchar i skogen.

Inaktiv

Detta är ju ett gjutet xbox-spel. Trodde knappt att någon tänkte köpa det till PC

Eller vänta nu.. köpa det till PC? Kanske något som Ubi gjort med flit för att inte alla piratande kids tankat ner spelet till PC innan de köpt det till konsol!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Detta är ju ett gjutet xbox-spel. Trodde knappt att någon tänkte köpa det till PC

Eller vänta nu.. köpa det till PC? Kanske något som Ubi gjort med flit för att inte alla piratande kids tankat ner spelet till PC innan de köpt det till konsol!

Sluta dissa pc, om folk vill köra det på pc ska dom få göra det utan att några konsolkramare ska komma och säga att det endast bör spelas på konsol. Jag tänker då köpa det till pc.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Nolite:

Detta är ju ett gjutet xbox-spel. Trodde knappt att någon tänkte köpa det till PC

Eller vänta nu.. köpa det till PC? Kanske något som Ubi gjort med flit för att inte alla piratande kids tankat ner spelet till PC innan de köpt det till konsol!

Sluta dissa pc, om folk vill köra det på pc ska dom få göra det utan att några konsolkramare ska komma och säga att det endast bör spelas på konsol. Jag tänker då köpa det till pc.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Tur att jag tänker köpa den till xbox då

Antar det är så utvecklarna och utgivarna också tänkte. För det känns att, samtidigt de får tiden att putsa på spelet mer, får de även tid till att sälja spelet till 360 och ps3, då färre väljer att köpa/ladda ner det till pc i och med att de inte orkar med väntan.

Medlem

Skönt att man förbeställt det till ps3

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Nolite:

Detta är ju ett gjutet xbox-spel. Trodde knappt att någon tänkte köpa det till PC

Eller vänta nu.. köpa det till PC? Kanske något som Ubi gjort med flit för att inte alla piratande kids tankat ner spelet till PC innan de köpt det till konsol!

Sluta dissa pc, om folk vill köra det på pc ska dom få göra det utan att några konsolkramare ska komma och säga att det endast bör spelas på konsol. Jag tänker då köpa det till pc.

Hah, efter allt bashande vi konsolkramare fått om att alla FPS är laxeringsmedel på konsol så kan vi väl få se ner lite på er nu när det gäller ett helmysigt tredjepersons spel?

Edit: Typo ><

Medlem

Trist med förseningar, men som sagt, det finns väl andra spel att lira i höst. Såg dock att även Mercenaries 2 blir försenat.

Hoppas bara att CoD 4 inte försenas...

12
Skriv svar