Crysis-demot försenas

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Första datumet blir alltid försenat.

Sure, hade det inte varigt så hade vi ju haft spelet år 2006...

Medlem

Haha, trodde dom första skojade om att dom var så upprörda, men sen insåg jag att det var allvar.

Tyckte inte detta var något att bry som om alls pga felläsning, trodde att det blivit försenat en dag bara från 25 till 26 september

Inaktiv

Drygt... Men inte oväntat precis:)

Medlem

Kan inte företag sluta lägga upp datum på saker förens dom är 100 på att det stämmer?


signatur

R.I.P The_maxx

Redaktör
Skrivet av IceMan:

Kan inte företag sluta lägga upp datum på saker förens dom är 100 på att det stämmer?

Det kan man tycka. Man kan även tycka att vi vid det här laget borde ha lärt oss att de sällan stämmer...


signatur
Medlem

Vänta nu - försenas Crysis-demonstrationet? Tsk tsk FZ...

Medlem

bah. inte så ovantat kanske.

Medlem

Tacka vet jag WiC som inte bleb försenat, precis om ett jävla spel ska va! Guuuuud vad snyygg det är. Får se om Crysis får mig att domna av beundran oxå.

Medlem

Marknadsföringstrick, helt klart.

Inaktiv

bästa sättet att få en demorelease att försvinna totalt och generera noll positiv buzz kring spelet är väl förmodligen att släppa det på samma dag som halo 3... så jag förstår dem fullt ut för att de flyttar det lite

Inaktiv

Tråkigt, inte bara för att spelet hade varit roligt att testa utan även för att det varit kul att se hur dagens grafikkort hanterar spelet. Jävligt tråkigt alltså.

Medlem

Är ju gött..
Demot kommer efter spelet. Must love that.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Är ju gött..
Demot kommer efter spelet. Must love that.

Eh... det gör det inte alls...?

Medlem

tur att man kör betan då så man får testa de

Medlem
Skrivet av jonas:

tur att man kör betan då så man får testa de

Men vart får man tag på betan då?

Medlem

Man måste köpa en nyckel.
Fileplanet tex.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Det var ju inte oväntat, dem flesta demos och spel nu förtiden bli ju försenade..:(


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

en sak är iallafall positivt och det är att oftast är det dom spelen som blir försenade som blir dom bästa

Inaktiv

Fileplanet har beta keys kvar för subscribers. Om ni vill kolla om datan klarar crysis checka "systemrequirementslab.com"
Dom har typ alla spel med en tydlig skala. vet inte så mkt om den men den verkar bra so far. Och ja, jag e ny. Nej, jag e ingen spammer ^^


signatur

Nothing is true, everything is permitted.

Medlem

Det är nu den 26/10, och ingen demo finns tillgänglig?

EDIT: Annars finns det tillgängligt för nerladdning här:
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe

Tankar ner i 800-950 kb/s. Klar om c:a 30 min

Inaktiv

Demot kommer att realesas om exakt - 0 d 15:07:06.625 från att detta inlägg är postat Länken ni kan följa countdownen -------->>>>>>> http://www.crysisdemo.com/

Ha det roligt dom närmaste 15 timmarna xD


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

12
Skriv svar