Nytt Command & Conquer-FPS i görningen?

Robot
Medlem
Nytt Command & Conquer-FPS i görningen?

Dom kanske lyckas bättre den här gången.

Medlem

renegade 2 med cryengine 2, mums.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

HAHA, älskar EA om de lyckas.


signatur
Medlem

Renegade var ju ganska skoj ändå.

Härlig C&C känsla i det iaf

Medlem

Kan inte EA låta bli C&C? De gör inget bra av det Men det kan bli fett om de mot all förmodan lyckas...

Medlem

Renegade var stenhårt ju.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vågar man gissa på en ny flopp?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Renegade var kul, visst jag är riktigt fanboy av CnC, men tycker Renegade var roligt och lite kul att de gick ifrån rts en stund. kan man hoppas på Renegade 2 i Crysis/Cryengine2 motorn? isf säger jag mumma!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag tyckte också att Renegade var riktigt skoj, så det ser jag fram emot. De får bara inte göra om misstaget med nätverkskoden - det var lagget som gjorde Renegade så frustrerande att spela.

Den bästa RTS/FPS-combon är fortfarande Battlezone II IMHO.

ptr
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Renegade var kul, visst jag är riktigt fanboy av CnC, men tycker Renegade var roligt och lite kul att de gick ifrån rts en stund. kan man hoppas på Renegade 2 i Cysis/Cryengine2 motorn? isf säger jag mumma!

word! precis samma här

Medlem

Renegade är skitkul, så jag hoppas verkligen att det blir något utav detta


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.

Medlem

mjölka, mjölka, mjölka...

Medlem

Renegade tog ner C&C till en spel klass som inte bord få pratas om Iga mer fet floppar tack!

Medlem
Skrivet av Xphome:

ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.

Får jag ta på dig? Du är min nya idol.

Medlem

Blir nog en flopp som Renegade.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Renegade var tugnt, förutom lite stel spelkänsla som man fick vänja sig vid. Skulle iaf vara grymt i ny förpackning. Det är väl bara att hoppas på at EA sätter ett gäng utvecklare på det som vet hur man gör fps också.

Medlem
Skrivet av jingai:

mjölka, mjölka, mjölka...

14is varning på den kommentaren


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

renegade var störtskönt på många sätt, hoppas nu bara att de ger mer kraft i spelet och kan göra renegade fast med mer kvalite.

Medlem
Skrivet av Guran:
Skrivet av Xphome:

ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.

Får jag ta på dig? Du är min nya idol.

Varför är jag din idol? sa bara att jag visste detta innan det stog på FZ.

En nackdel med nya C&C spel för mig är att jag måste köpa spelen även ifall dom är kassa, dock tror jag detta kommer bli värt pengarna. Har dubblet av Tiberian Sun och Renegade. Glömde berätta varför jag måste köpa nya C&C spel... är C&C nörd, har Tiberian Sun musmatta, TFD affisch och GDI keps.

Förresten: C&C="Command & Conquer" - C&C="Command & Crysis"

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av Guran:
Skrivet av Xphome:

ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.

Får jag ta på dig? Du är min nya idol.

Varför är jag din idol? sa bara att jag visste detta innan det stog på FZ.

En nackdel med nya C&C spel för mig är att jag måste köpa spelen även ifall dom är kassa, dock tror jag detta kommer bli värt pengarna. Har dubblet av Tiberian Sun och Renegade. Glömde berätta varför jag måste köpa nya C&C spel... är C&C nörd, har Tiberian Sun musmatta, TFD affisch och GDI keps.

Förresten: C&C="Command & Conquer" - C&C="Command & Crysis"

Sådana kommentarer anses ofta vara snobbiga, som om du berättar för världen att du är bättre än dem för att du visste om det innan det postades. Därför anser nog folket här att du är snobbig, därav hans sarkastiska kommentar.

Medlem
Skrivet av Guran:
Skrivet av Xphome:

ingen nyhet för mig, har vetat det i någon månad nu.

Får jag ta på dig? Du är min nya idol.

Ahaha, humor!


signatur

Nämen!

Medlem

Efter att ha spelat C&C3 tvivlar jag på EAs förmåga att göra ett bra sp spel.

Medlem

Såvida dom inte har ändrat jobbannonsen nu så står inget som kopplas till ett c&c fps. I alla fall inte i den jobbanonsen som nyheten själv länkar till.

Däremot söker dom ljuddesigners för att jobba på ett nytt rts-spel med folk som gjorde battle for middle earth och c&c 3.

Medlem
Skrivet av dcxs:

Efter att ha spelat C&C3 tvivlar jag på EAs förmåga att göra ett bra sp spel.

Hört talas om Medal of Honor: Airborne? Du kanske har sett någon annons här på sajten? Det är också utvecklat av EALA. Och med CryENGINE 2 som numera är licenserat till dem så lär nog C&CX se jävligt fint ut.

Medlem

C&C3 är otroligt härligt.. Det är allting man saknat. Tuffaste skådespelarna också.. Ironside ftw

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:

renegade 2 med cryengine 2, mums.

Agree!
*drömmer vidare*

Medlem

Men mjölka mera ...

12
Skriv svar