Pro Evolution Soccer 2008-demo släppt

Robot
Pro Evolution Soccer 2008-demo släppt
Medlem
Pro Evolution Soccer 2008-demo släppt

Fy på xbox! PC FTW!!

Medlem

Jag vill ha PC-demo!

Medlem

PC e ju kasst för sportspel lol

Medlem
Skrivet av Mortalis:

PC e ju kasst för sportspel lol

Kanske det, men om man inte har något xbox360 eller ps3 så...

Inaktiv

Verkar som PC-demot kommer i början av nästa vecka. Källa

Inaktiv

Va fan, kan man bara lira EN spelare i demot?

Polare kom förbi, koppla in en andra handkontroll, den lyser och syns i menyn där man väljer lag. Men hur jag än gör kan jag inte välja lag och komma med i matchen med handkontroll nr. 2?

Någon som fått det att funka med 2 eller fler spelare?

Medlem
Skrivet av Mortalis:

PC e ju kasst för sportspel lol

Du kanske har missat att det finns gamepad till PC och att man kan köra med en större skärm än 15" crt?

PES5 och 6 var mycket snyggare på PC än till PS2 t ex. så förstår inte varför du tycker det suger att spela sportspel på PC, förutom då att man kan spela flera stycken samtidigt på konsol... Men det är ju inte alla som har några vänner att spela med 8)


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Inaktiv
Skrivet av Spitt:

Va fan, kan man bara lira EN spelare i demot?

Polare kom förbi, koppla in en andra handkontroll, den lyser och syns i menyn där man väljer lag. Men hur jag än gör kan jag inte välja lag och komma med i matchen med handkontroll nr. 2?

Någon som fått det att funka med 2 eller fler spelare?

såg det också, blev så förbannad, helt sjukt att man inte kan spela 2 spelare. man ser ju att kontrollen lysser men man kan itne flytta den åt sidan.:( grymt iriterande.

Medlem
Skrivet av optimuz:
Skrivet av Mortalis:

PC e ju kasst för sportspel lol

Du kanske har missat att det finns gamepad till PC och att man kan köra med en större skärm än 15" crt?

PES5 och 6 var mycket snyggare på PC än till PS2 t ex. så förstår inte varför du tycker det suger att spela sportspel på PC, förutom då att man kan spela flera stycken samtidigt på konsol... Men det är ju inte alla som har några vänner att spela med 8)

Generellt sett så har han faktiskt rätt dock. Xbox 360 versionerna har sen dom kommit ut varit mer genomarbetade än pc versionerna. Kolla på NHL serien, som var nästan ett hellt annat spel till pc än till next gen. Även till fifa har det varit klara skillnader på fysik och grafik. Sen så kommer jag ihåg att till pes 6 så funkade inte min gamepad riktigt :(. Kunde inte använda den högra spaken helt, utan bara till vänster och höger på den. Trots att den funkar till alla andra spel (och även till pes 5). Vet att jag inte var ensam om detta problem heller.
Tror att PC versionen iaf, förra året till många sportspel baserades på PS2 versionen istället för next gen. Sen så tycker jag att det är en stor skillnad på att spela till exempel NHL på på en 19" skärm, och en hd tv på typ 32+ tum. Och dessutom så brukar grafiken vara skräddarsydd för xbox (hårdvarumässigt), så dom brukar kunna få ut mer kräm av grafiken då:)

Medlem

Men vad säger ni! Inget 2player läge? Fy!

Inaktiv

Tycker att Fifa var bättre i år. Men det är jag det.

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Tycker att Fifa var bättre i år. Men det är jag det.

You are not alone.

Fifa 08 is king

1
Skriv svar