Låt Quake Live vara modellen

Skägg.
10 Chambers
Låt Quake Live vara modellen

Flashspel i all ära, men varför inte lära av #id Software (och till viss del #Dice) och göra fler klassiker tillgängliga via en hemsida. id själva nämnde strax efter den öppna betan att det stora intresset bäddar för att ge fler klassiker samma behandling, #Wolfensein: Enemy Territory nämndes som exempel. Det vore asgrymt, jag har spenderat många timmar med att panga nazister (och allierade) i det spelet, men det vore ännu bättre om andra gamla godingar kunde bli lika lättinggänliga.

#Worms känns som ett klockrent multiplayerspel att spendera lunchrasten i eller varför inte #Unreal Tournament? Jag tror att utgivare har en guldchans att ge både fanservice och tjäna pengar på en gång. Mer Live!

#blogg


signatur
Medlem
Låt Quake Live vara modellen

Absolut, quake live har fått mer speltid än något annat den senaste månaden, en liknande behandling för andra klassiker vågar man knappt hoppas på.

Måste faktiskt erkänna att jag inte har nån vidare koll på hur de ska tjäna pengar på qlive, nån som har lust att informera?

Medlem

mcBeaver, reklam. Reklam på sidan och i spelet på banners etc.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det läskiga är hur lätt det är att spela Tiden bara flyger och när man inte spelar så ligger det för lättgängligt då man kanske borde arbeta ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Jag gillar att spela, men har inte gjort det sedan ett tag eftersom det är så jobbigt att "köpa" o framförallt installera och så vidare. Quake live däremot har jag spelat mycket asbra är det.

hur är det egentligen gjort, man installerar väl det också på datorn, men startar via hemsidan bara ? ellllller ?

Inaktiv

Att stridande tyska enheter under andra världskriget var nazister var inte en norm

Annars medhålles att "quake live" är ypperligt!

Medlem

Age of empires 2-live perhaps? eller något annat liknande?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar