Metal Gear Online filmat och fotat

Robot
Medlem
Metal Gear Online filmat och fotat

Så jäkla grymt!

Inaktiv

Hahaha, så jävla många frågetecken men det verkar kul.

Medlem

Det där är ju ett spel man bara måste ha ;>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Eh... nu skyltar jag med min totala Metal Gear - okunnighet, men varför blir gubbarna blå i tid och otid?

Medlem

Blå? Om du menar han längst till vänster så blir han elektrifierad av den lilla roboten.

Medlem

Skälet till varför de blir blåa och så tror jag är för att de har nanomachines som låter dem dela sinnena och slåss som en enhet. Det är vad Meryl säger i den senaste MGS4 trailern iallafall. Ska bli kul att se hur det här spelet tar sig. Verkar dock som om det bara kan vara 4 personer på varje sida.

Medlem

Om jag ignorerar grafikmotorn och ser till spelstil och animationer: liknar inte det här i mångt och mycket Splinter Cell?

Humorn verkar så jäkla skön i detta dock.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Om jag ignorerar grafikmotorn och ser till spelstil och animationer: liknar inte det här i mångt och mycket Splinter Cell?

Humorn verkar så jäkla skön i detta dock.

Fel, det är Splinter Cell som liknar Metal Gear, och inte tvärtom.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

en fråga. kommer de alltså 2 metalgear solid spel men att en bara är multiplayer och att den andra e sp?

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

en fråga. kommer de alltså 2 metalgear solid spel men att en bara är multiplayer och att den andra e sp?

Stämmer bra det.

Medlem

Såg ju sämst ut.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

en fråga. kommer de alltså 2 metalgear solid spel men att en bara är multiplayer och att den andra e sp?

MGS4 och MGO kommer släppas separat, men i MGS4 kommer det ingå ett starterpack till MGO (något slags demo alltså). Hur mycket detta starterpack innehåller tror jag det inte finns några detaljer om, men det ska bli jäkligt kul att prova iallafall. Jag var skeptisk i början men nu tycker jag det ser ut att bli grymt kul att spela.

(notera att jag kan ha fel om starterpacket, läste om det igår men har inte pluggat på infon direkt, har jag fel får ni gärna rätta mig ;P)

Ozo
Medlem
Skrivet av jingai:

Såg ju sämst ut.

håller med..

Medlem

Synd att det inte är till PC.

1
Skriv svar