Första trailern från Valkyrie Of The Battlefield

Robot
Första trailern från Valkyrie Of The Battlefield
Medlem
Första trailern från Valkyrie Of The Battlefield

FLER SÅNNA HÄR SPEL! O_O
<3 grafiken


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

ser riktigt nice ut, vill jag VEEEERKLIGEN testa, grafiken var riktigt jävla nice.

Medlem

Riktigt snyggt!

Medlem

Ser ju ut som Eternal Sonata ;p inget nytt direkt hehe Dock ser det jävligt nice ut i övrigt!

Medlem

Härlig grafik. Ska bli väldigt intressant att se mer från detta spel.

Pansarknekt

Jupp överraskande snyggt. Tänkte ungefär "wtF" när det stod att det var vattenfärgsliknande grafik. Riktigt najs. Även om det utspelas i "Gallia" och alla talar japanska. Ger ungefär samma skumma känsla som när man tittar på Hellsing,, jävligt najs men...skumt.


signatur

Ooooh the drama!

fick mig tänka på
[http://pbfcomics.com/?cid=PBF209-Now_Showing.jpg#194]

Desutom måste Gallia vara ett påhittat Polskt Östpreussen.

Medlem

Känns som att ett sånt här spel aldrig kommer släppas utanför Japan. Men man får hoppas att det kommer hit.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Känns som att ett sånt här spel aldrig kommer släppas utanför Japan. Men man får hoppas att det kommer hit.

Det kommer med all sannolikhet till väst, sådana här spel är exakt sådana som kommer hit. Efter ett par år efter release i japan ^^

Medlem

Ser snyggt och kul ut! Dock kan jag lätt bli ovän med dessa manga-figurer. *GRRPMH*


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Trevlig grafik. Kan nog bli ett intressant spel.

1
Skriv svar