TGS-trailern från Metal Gear Solid 4 är här

Robot
Medlem
TGS-trailern från Metal Gear Solid 4 är här

hahah trevlig trailer:D var riktigt bra tkr jag....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

"Very impressive Snake. Call me momma, Big Momma."

Hahahahahahahahahahahahaha!

Medlem

Det här är den bästa trailern hittills, och då var den ändy fylld av folk med dumma namn, vad fan är "big mama" för jäkla namn?
Och kvinnorna, hon som spelade in sig själv visade cleavage hela tiden, och sen kom det "us women have to look our best all the time [sic]" håhåjaja.
Voiceactingen kändes cheesy oxå, *suck* mgs har verligen gått downhill sen mgs1.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Flakmonkey
Skrivet av simulacra:

Det här är den bästa trailern hittills, och då var den ändy fylld av folk med dumma namn, vad fan är "big mama" för jäkla namn?
Och kvinnorna, hon som spelade in sig själv visade cleavage hela tiden, och sen kom det "us women have to look our best all the time [sic]" håhåjaja.
Voiceactingen kändes cheesy oxå, *suck* mgs har verligen gått downhill sen mgs1.

Skulle väl inte varit Metal Gear om det inte var dumma namn och cheesy dialog? jag menar bara Solid Snake är ju dumt egentligen ^^

Medlem

Störtskön trailer


signatur
Medlem

slutet var ju bäst där en blev avslöjad

Medlem

OMFG, ÄR DET REX vs RAY JAG SER!!!!!
FÅR VI ÄNTLIGEN SPAKA EN METAL GEAR!!!!!!

Det enda jag saknar är orginalrösten till revolver ocelot


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Skulle väl inte varit Metal Gear om det inte var dumma namn och cheesy dialog? jag menar bara Solid Snake är ju dumt egentligen ^^

Det finns gränser, det ska vara spelbart utan att känna "wtf? o_0" varannan minut, förtår inte hur kojima kan pendla mellan 2 extremer nästan binärt, från "wooooW måste ha spelet!" till "vad ... i ... helvete"

För mig iaf så vinner den sista extremen eftersom de dumma namnen, de totalt whacked karaktärerna lämnar lite av en sur eftersmak :/

Och det jobbiga är att jag älskade mgs1, varför kan kojima inte bara tygla sina kostiga fantasier lite bättre


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Big Momma är ju en referens till Big Boss, har man spelat 3an lär man fatta vem det är.

Eva

Inaktiv

Wtf.. detta va ju urlöjligt. Och inte på ett bra vis

Inaktiv

my GOD vad de saltar med militära forkortningar heeeela tiden.

Medlem

Allt är precis som det ska va, helt perfekt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

skönt med engelsk dialog verka skit bra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Vet faktiskt inte vad jag ska säga, Själv älskade jag MGS, tyckte 2an var lite små dryg och jobbig, 3an tyckte jag var underbar. På något sätt så känns det här som de kommer likna 2an mer än 1an o 3an.. Känns som om det kommer bli mycket rörig story och mycket övernaturliga bossar, så jag tippar på att allt kommer bli lite överflippat, men men vi får se hur de går. Det är fortfarande mitt enda skäl till att skaffa PS3an.

Medlem
Skrivet av simulacra:

[...]Och kvinnorna, hon som spelade in sig själv visade cleavage hela tiden, [...]

Ja herregud. Hela tiden. Hela tiondelen av en sekund vid ett enda tillfälle. What is the world coming to?

Edit: Eller ja, hon filmade sitt cleavage en gång. Uppfattade som att du menade att hon filmade det hela tiden.

Inaktiv

Det var ett jäkla förkortningsonanerande de slänger sig med.. PMC, CID, CQC, SOP.. Jisses, kan det bli löjligare?


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem
Medlem

Vamp ftw! nu måste jag skaffa en ps3 bara för de, jobbigt.

Medlem
Skrivet av phobic:

Vamp ftw! nu måste jag skaffa en ps3 bara för de, jobbigt.

Haha, precis vad jag tänkte! Måste skaffa en ps3 för det här spelet

Tycker det här spelet verkar vara precis vad det ska vara!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Medlem

Apan ägde Drack ju coke också ;D

Medlem

Väldigt levande karaktärer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

typiskt att konami teamet filmar bröst och roliga klipp i en as läcker trailer måste skaffa ps3 nu Keep up the good work!

Medlem

Wunderbar! Fy fasen va coolt det här kommer bli.

Medlem

MGS 1 var det perfekta spelet, det hade allt och lite till.
Men efter det så har det verkligen gått käpprätt åt helvete, spelen blir bara sorligare och sorgligare när det kommer till story och spelmekanik.

Medlem

Den gången hon visade cleavage i trailern lär ju knappast vara sista gången det händer om man säger så, ta tex att hon under trailern river upp kjolen och då visar ett strumpeband.
Känns som en cheesy gammal amerikansk 80talsfilm, jag inser att brunettens roll i spelet antagligen är att vara den hjälplösa kvinnan, men det känns så onyanserat, meryl är på samma sätt FÖR macho, lite mer subilitet tack...

Dessutom kan de ju inte använda militära förkortningar öht, som de säger i trailer "with SOP, my team can act as one".
Med andra ord, "with standard operating procedures my team can ...", inte rätt sätt att använda förkortningen...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

brösten skvalpade lite gött om man kollade noga, får hoppas de släpper en bundle med PS3 till sjyst pris 2008

Medlem

Verkar så sjukt nice! Älskar när han äger rookien!

Ge mig!

12
Skriv svar