Grant Collier om Call of Duty 4

Medlem

Trevligt att dom gjort sig av med lean, fann det högst irriterande att bli dödad av en en bit öra som stack from bakom en kant i CoD2.

Inaktiv
Skrivet av LocSin:
Skrivet av rulle_bulle:

Kommer att bli spännande att se ifall de kan göra samma spelkick, för er som spelat tidigare CoD i Stalingrad vet vad jag menar, hjärtat pumpar för fullt där.

Hoppas inte då jag bara blev sur på att man direkt blev bombad om man som så mycket som funderade på att gå ett steg utan för den räls utvecklarna satt upp! Worst design ever!
Ska ett spel gå på räls så tycker jag iaf att de kan maskera det på något vettigt sätt något Infinity Ward aldrig varit bra på.

Det där var en väldigt dum kommentar IMO. Att man dör när man går utanför den linje IW har ritat i Stalingrad är ju maskerat på ett hyfsat verklighetstroget sätt. Det är inte bomber från himlen utan minor från marken, ryssarna hade helt enkelt inte rensat ifrån minor överallt utan bara gjort en stig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av LocSin:
Skrivet av rulle_bulle:

Kommer att bli spännande att se ifall de kan göra samma spelkick, för er som spelat tidigare CoD i Stalingrad vet vad jag menar, hjärtat pumpar för fullt där.

Hoppas inte då jag bara blev sur på att man direkt blev bombad om man som så mycket som funderade på att gå ett steg utan för den räls utvecklarna satt upp! Worst design ever!
Ska ett spel gå på räls så tycker jag iaf att de kan maskera det på något vettigt sätt något Infinity Ward aldrig varit bra på.

vad menar du med att gå på räls?

spelar man bra så blir man ju inte bombad och då blir man ju den som bombar istället,,,,jag har själv bara lyckats komma upp i en killstreak på 14 än så länge,men brukar oftast lyckas med ett iaf en airstrike och efterföljande helikopter anfall på det....
det kan ju vara frustrerande ibland om man spelar själv med en massa tex amerikanare som bara kör på måfå och dör gång efter annan,då får man ju oftast en massa airstrikes och helikoptrar emot sig,,,,
iaf är det ett riktigt grymt spel, det är ett av dom bästa multiplayer jag lirat och det är inte lite jag lirat det heller,jag har väl gjort nånstans mellan 500-600 matcher nu,snart upp i 48 speltimmar totalt och fortfarande håller det trots att det bara är 3 maps i betan ,minst lika roligt som gears of war och det spelet har jag lirat mer eller mindre varje dag sedan det släpptes i slutet på förra året....

Haha, dem snackar om CoD2 inte CoD4 mutliplayer beta. Läs vad dem snackar om.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av CreV:

Hoppas att den så kallade hemligheten till PS3 och PC är att alla tre konsoller stöder crossplatform

Kommer aldrig att hända , och tack gode gud
för det då skulle ni konsoll spelare framstå som
mega noobs på public serverar och bli cp-smiskade
av alla med någon form av SKILL.

Håll varje platform för sig , kanske att public-only
lirare önskar sig nåt cross stuff men verkligen inte
jag som klanspelare vill inte ha något med konsolerna att göra dem passar inte in med PC
communityn.

Måste bara fråga... Är du rädd för att bli piskad av alla konsollspelare eller menar du det du säger?

Anyways, crossplatform mellan konsoll och dator funkar inte däremot mellan PS3 och 360.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Detta spel kommer bli snuskigt bra. 5 min med beta verasionen och man är fast. Det blir bara roligare och roligare för varje skott som avlossas

Synd nu att man inte kan lira beta längre:( stod att den var nedstängd nu när jag tänkte lira

Inaktiv
Medlem

spelet rockar

12
Skriv svar