PS3 behåller samma pris

Medlem

Är ju bara bra, får inte 14åringarna någon PS3 av pappa i julklapp. Går ju f*n knappt att spela på Live pga. alla trivsamma småknytt som sitter och gapar med pipig röst i headsettet. Sony har fått oförtjänt dåligt rykte idag pga. mentalt begränsade trumpetblåsare ala' idg (hallå, någon som hört uttrycket 'ROOTKIT' när det gäller USB-minnen och Audio-CD? Snacka om att vara totalt nollad och noob, lololo, lol, ffs, imba!!)...

Playstation har alltid visat vägen, nu kostar det en slant mer, men sowhat, det är alltid, "dyrt att köpa billigt" -- vad har de för recallrate på 360? 30%? Tjena...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Synd, då får man väl vänta tills nästa år då :/ Eller om det dyker upp ett "erbjudande man inte kan motstå"

Inaktiv

Grattis Sony, ni har precis tappat hela julhandeln! Vilken vettig farsa som inte har med ordet "chef" i sin titel lägger 6 tusen på julklapp till sin grabb?
Mina pengar lär de inte få förrän de hamnar på rätt sida av 5'000. Nog för att jag är sugen på en bluray spelare men då måste både priset gå ner och filmutbudet öka. PS3 är ju trots allt, i mina ögon, bara en HD spelare med lite lull-lull vid sidan om... spelandet sköter jag på datorn!

Inaktiv

jo det är bättre att ha pengar på saldot än att köpa ps3 och bli pank

Medlem
Skrivet av saldot:

Grattis Sony, ni har precis tappat hela julhandeln! Vilken vettig farsa som inte har med ordet "chef" i sin titel lägger 6 tusen på julklapp till sin grabb?
Mina pengar lär de inte få förrän de hamnar på rätt sida av 5'000. Nog för att jag är sugen på en bluray spelare men då måste både priset gå ner och filmutbudet öka. PS3 är ju trots allt, i mina ögon, bara en HD spelare med lite lull-lull vid sidan om... spelandet sköter jag på datorn!

Precis, jag har gått på Sony varje gång sedan PS1:an men nu är det stopp.

Inaktiv

*Dumlen*

*Sedan tycker jag Sony gör helt rätt nu när de beslutar sig för att satsa på spel, för så som det är nu så finns det inga direkt intressanta titlar som kommer och nämner någon ett spel som man ska köpa en Ps3a för så är det ju oftast Metal Gear Solid, Final Fantasy eller Gran Turismo som kommer på tal. *

gör dom verkligen det ?
tycker mest dom flummar in på annat typ,
titta på tv med dyr tillsats till ps3.
wow liksom ?
så det är inte så att alla redan kan se på tv med kabeltv / parabol eller Boxer marksänd tv.

men det är ju så enkelt att trots alla redan kan se på dom flesta kanaler så *måste* dom ju såklart kunna se på tv med ps3 också,
av den enkla anledningen att det står sony på den externa tv dosan.

var det inte en sony höjdare som uttalade sig för länge sen att dom är inte oroliga att ps3 är dyr.
folk köper vadsomhelst till vilket pris som helst bara det står playstation på lådan.

Medlem

Problemet som jag ser det med Sony är att de utlovar alla bra titlar väldigt tidigt och sedan kommer de i slutet av konsolens livstid.

Jag köpte PS2:an mer eller mindre pga att Gran Tourismo skulle komma men det tog ju väldigt lång tid innan det kom.

Nu kommer jag inte att köpa en PS3 förrens det finns en riktig Gran Tourismo eller annat spel som skapar ett rejält habegär.

Microsoft och Xbox har lyckats långt mycket bättre att få ut bättre spel snabbare. Att de har en av de bästa(och dyraste) onlinetjänsterna samt ett billigare pris gör det ju inte speciellt svårt att välja konsol om man föredrar det.

Personligen föredrar jag PC och barnen har TV spelskonsolerna(alla förutom PS3).

12
Skriv svar