Playstation Home försenat till våren 2008

Robot
Playstation Home försenat till våren 2008
Inaktiv
Playstation Home försenat till våren 2008

Bättre en bra produkt sent än en dålig produkt utslängt. Release when finished, som flera kända developers alltid säger.

Medlem

Tyvärr har Sony inte tid med att försena sitt flaggskepp mer, är överaskad över att se att de dragit den här slutsatsen. PS3 behöver något unikt och stort omgående, vilket Home hade levererat.

Väldigt dålig move.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Gullefjun:

Tyvärr har Sony inte tid med att försena sitt flaggskepp mer, är överaskad över att se att de dragit den här slutsatsen. PS3 behöver något unikt och stort omgående, vilket Home hade levererat.

Väldigt dålig move.

Tja, hade det varit bättre att låta sitt "flagskepp" sjunka? Alla hyllade ju Vasa, men vi vet ju hur det gick när det sjösattes när det inte hade genomgått tillräckligt mycket planering och finjusteringar... det var pinsamt för Sverige och det skulle nog vara rejält pinsamt för Sony om Home släpptes innan det var klart...

Tycker ärligt talat att de inte har så mycket val när det gäller såna här förseningar... de måste ju vänta tills produkten är klar innan de lanserar den och det gäller ju allt här i livet...

Inaktiv

Jag har inget PS3, men vill ju såklart ha ett.. Och eftersom jag inte har ett så lider jag inte över detta. Men det är ju helt klart bäst att de får göra klart produkten innan den släpps.

Hur skulle det kännas om man köper en bil som de inte har bromsar på än?

Nej, jag tycker de gör det rätta, även om det inte alltid känns så

Inaktiv

jaha ?
jag såg nån pressvisning tror det var i sommras där sony slog sig för bröstet och visade upp home.
och det såg färdigt ut, för det var redan folk inne i home. visserligen testare men det funkade tydligen.
och sony snubben sa att home kommer innan jul 2007.
vad är det för problem dom fått nudå helt plötsligt ?
jag såg iaf inga fel på det dom visade och var så glada över.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

... det var pinsamt för Sverige och det skulle nog vara rejält pinsamt för Sony om Home släpptes innan det var klart...

Som om inga andra utvecklare släpper halvfärdiga produkter. Tycker det här beslutet var sjukt dåligt, och när det väl lanseras kommer det säkert ske i skuggan av något annat.

Flakmonkey
Skrivet av Spectral:

Som om inga andra utvecklare släpper halvfärdiga produkter. Tycker det här beslutet var sjukt dåligt, och när det väl lanseras kommer det säkert ske i skuggan av något annat.

Visst släpper andra utvecklare halvfärdiga produkter, men tycker du att det är något positivt som andra ska ta efter?

Inaktiv

tramsigt att folk skyller på gränssnittet jämt. jag har testat home, och det finns då inget att klaga på med det gränssnittet.. det är lite crowded på en SD-TV, men annars är det helt klockrent.

mest sannolikt så är det väl nätverkskoden eller nåt...

Medlem

är det bara jag som helt totalt skiter i Home?

Inaktiv
Skrivet av pazu:

är det bara jag som helt totalt skiter i Home?

mjaa... beror väl på vad man kan använda det till..

Men inget jag köper en PS3 för precis.

Medlem

Ska vi inte hetsa upp oss men här kommer en litet citat från vår vän Phil

Phil Harrison: "We will still be opening in late November/early December for general beta testing."

Inaktiv

förstår fortfarande inte hur home kommer funka,
jag menar alla kan ju inte vara i samma ställe / stad.
för jisses vad det måste lagga om typ flera hundra eller tusen pers kommer till ett ställe som många vill vara,
typ nåt hus eller litet torg.

Inaktiv

Det kommer att funka som så att man tar bort lobbykonceptet och sätter in home istället, samtidigt som du har ditt personliga home.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

1
Skriv svar