Demo - Tarr Chronicles

Robot
Medlem
Demo - Tarr Chronicles

riktigt roligt spel!
längtar tilsl hela kommer så blir det ett säkert köp för min del!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Medlem

Här ska prövas! Körde Space Force demot ett tag men det var för konstigt för min smak.. Fanns ju många bra saker men alltid lika störande när man kör runt och runt och runt för att få in några träffar på fienden, och kanoner som inte kan skjuta så många skott efter varandra

Det ultimata skulle vara Freelancer 2.. Med allt det som var bra från FL och sedan förbättringar där det saknades saker. FL är det bästa rymdspelet jag spelat, rekomenderas starkt till de som inte testat

Medlem

ooh.. Freelancer <3 Var ruggigt härligt
X3: Reunion är också jävligt sjysst. någotsådär hög inlärningskurva dock. är dock inte så sugen på rymdlir atm så får spara detta lir till senare

Medlem

Nån som vet ifall det finns nåt rymdspel där man bordar andra skepp och stationer i fps-läge?

Inaktiv
Skrivet av miffot:

riktigt roligt spel!
längtar tilsl hela kommer så blir det ett säkert köp för min del!

Tror det redan är släppt faktiskt, finns på gamersgate iaf

Inaktiv
Skrivet av Maekh:
Skrivet av miffot:

riktigt roligt spel!
längtar tilsl hela kommer så blir det ett säkert köp för min del!

Tror det redan är släppt faktiskt, finns på gamersgate iaf

*host* Release: 2007-09-28 *host*

står också i nyheten att det kmr släppas den 28de den här månaden

Medlem
Skrivet av hest:

Nån som vet ifall det finns nåt rymdspel där man bordar andra skepp och stationer i fps-läge?

ja det finns det, kommer inte ihåg vad det heter dock.
Mercenary nåt typ


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv
Skrivet av floube:
Skrivet av Maekh:
Skrivet av miffot:

riktigt roligt spel!
längtar tilsl hela kommer så blir det ett säkert köp för min del!

Tror det redan är släppt faktiskt, finns på gamersgate iaf

*host* Release: 2007-09-28 *host*

står också i nyheten att det kmr släppas den 28de den här månaden

"GamersGate is today proud to announce an exclusive premiere program for the September release Tarr Chronicles ? a space combat title predicted to get the space sim fans exited again.*

The title will enter European stores on September 28 and will retail for ? 29,99/$ 29,99 but is now available for download for those who can't wait. "

från ett reklam mail jag fick från gamers gate

*host*

Medlem

Kändes inge kul... Flög.. sköt lite.. inte så mycket fart i det.

Finns inget som kommer att slå FL! :heart: Tyvär, Det behövs något nytt.

Medlem

Freelancer fick mig mest att gråta "tänk om-tårar", jag menar det var ju fin känsla i fajterna men själva biten utanför dem kunde ju utvecklats så mycket mer och då hade det varit det bästa rymdspelet någonsin

Nåja!

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av hest:

Nån som vet ifall det finns nåt rymdspel där man bordar andra skepp och stationer i fps-läge?

ja det finns det, kommer inte ihåg vad det heter dock.
Mercenary nåt typ

Jag tror det hette Maelstrom, men det lades ned? Kan ha helt fel där iofs

Intressant koncept är det iaf, borde användas oftare

Inaktiv
Skrivet av Maekh:
Skrivet av floube:
Skrivet av Maekh:
Skrivet av miffot:

riktigt roligt spel!
längtar tilsl hela kommer så blir det ett säkert köp för min del!

Tror det redan är släppt faktiskt, finns på gamersgate iaf

*host* Release: 2007-09-28 *host*

står också i nyheten att det kmr släppas den 28de den här månaden

"GamersGate is today proud to announce an exclusive premiere program for the September release Tarr Chronicles ? a space combat title predicted to get the space sim fans exited again.*

The title will enter European stores on September 28 and will retail for ? 29,99/$ 29,99 but is now available for download for those who can't wait. "

från ett reklam mail jag fick från gamers gate

*host*

faen :< jag hade fel

Medlem
Skrivet av hest:

Nån som vet ifall det finns nåt rymdspel där man bordar andra skepp och stationer i fps-läge?

Det finns faktiskt en mod till Half-life 2 som bygger på exakt detta. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter...

Någon som vet om demot innehåller starforce förresten?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Thanatos84:
Skrivet av hest:

Nån som vet ifall det finns nåt rymdspel där man bordar andra skepp och stationer i fps-läge?

Det finns faktiskt en mod till Half-life 2 som bygger på exakt detta. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter...

Någon som vet om demot innehåller starforce förresten?

Du tänker på Eternal Silence. Problemet är att Source-baserade spel alltid blir någon slags death match, så något nytt "Elite" eller "Freelancer" blir det knappast av den teknologin.

Har väl kommit en hel del udda rymdskjutare på 2000-talet (Dark Star One för att nämna ett av de bättre), men ingen får till det där man verkligen vill ha. Jag väntar


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

1
Skriv svar