Skrytfilm - Sega Rally

Robot
Medlem
Skrytfilm - Sega Rally

Meh, det enda jag tyckte va snyggt var leran, allt annat såg lite... dåligt ut med tanke på vad filmen vill frambringa, ZOMG IMBA GRAFIK WE IS EPEEN OMG..

Inaktiv

ödmjukt


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av nkembo:

ödmjukt

QFT


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

eh.. har dom missat Dirt helt eller? förstår inte vad de är så överhypade över..

Medlem

Ser ju riktigt fint ut, men resten av spelet är ingen höjdare.

Medlem

I bilspel är fysiken och styrningen nästan viktigare än grafiken. I filmen såg man att bilarna ibland liksom svävade fram bara men SEGA är väll knappast kända för simulatorer utan arkadspel. Kan bli bra spel iaf men kanske inte så bra som de verkar få oss att tro.

Medlem

Personligen tycker jag Sega rally är mycket snyggare än Dirt.
Mycket renare och skarpare grafik.

Men vilket som är roligast har jag inte bestämt mej för än...!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv
Skrivet av Katana:

eh.. har dom missat Dirt helt eller? förstår inte vad de är så överhypade över..

Det här spelet "verkar" iallafall bli bra mycket "snyggare" än Colin McRae Dirt. Plus att Dirt var ju lite väl mycket väggrepp i jämfört med tidigare colin-spel. :-/ Lite dåligt. Och en enorm bromsförmåga.

Medlem

"I can't belive, that THEY belive this is something out of the ordinary" *tumme ner*

Medlem

Hehe fin trailer.

Medlem

Det här spelet "verkar" iallafall bli bra mycket "snyggare" än Colin McRae Dirt. Plus att Dirt var ju lite väl mycket väggrepp i jämfört med tidigare colin-spel. :-/ Lite dåligt. Och en enorm bromsförmåga. :-P[/quote]

Dom siktar nog på realism och inte ett spel som är likt dom äldre.

Bara leran som såg bra ut annars var det ju inte mycket att skryta om, inte snyggare än dirt iaf!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

till dom som säger att det är snyggare än dirt..

skaffa bättre dator?

för det här såg inget specielt ut i minna ögon.. såg mer ut som en finslipad flatout2 grafik...?

Medlem

Såg rätt skoj ut, undrar hur körkänslan är. Värt ett test iallafall

Medlem

Bara jag som tyckte det såg ganska "ordinary" ut i grafiken? Blev inte alls imponerad.

Medlem

Såg väl väldigt snyggt ut. Men fysiken såg väldigt dålig ut. Är det rally tycker jag det skall vara så realistiskt som möjligt.

Okej att GTA-spelen inte har så realistisk bilkänsla men på rallyspel tycker jag det är viktigt.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Tycker Sega Rally är klart roligare än Dirt!!!
I Dirt är ju vägarna inte bredare än en gångstig.
Ja det är mer realistiskt på många sätt än Sega rally men Sega Rally är väldigt mycket roligare med breda vägar så man kan få sköna ställ.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av St0ned:

till dom som säger att det är snyggare än dirt..

skaffa bättre dator?

för det här såg inget specielt ut i minna ögon.. såg mer ut som en finslipad flatout2 grafik...?

Håller med. DiRT ligger långt över den grafiken som visades i den här filmen iallafall. Ser det inte väldigt "arkadigt" ut med? Som något man spelar i en spelhall på Liseberg.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av St0ned:

till dom som säger att det är snyggare än dirt..

skaffa bättre dator?

för det här såg inget specielt ut i minna ögon.. såg mer ut som en finslipad flatout2 grafik...?

Håller med. DiRT ligger långt över den grafiken som visades i den här filmen iallafall. Ser det inte väldigt "arkadigt" ut med? Som något man spelar i en spelhall på Liseberg.

Haha. Jo det känns nog väldigt arkadigt. Men det är ju precis det det ska vara. Sega Rally har ju alltid varit en klassiker i arkadhallarna.

Inaktiv

fick en liten liten kännsla av TrackMania? Allt detta om DiRT, R.I.P Colin McRae! Detta spel verkar ju inte vara direkt verkligt, men ser endå ganska så roligt ut?

Medlem

Inte vara så hård på honom shiko... han är ju född 85.
Sega Rally har alltid varit ett arkadspel, det är skitkul btw.

Dirt var väl helt ok men lite väl arkadigt det också för att vara ett Colin Mcrae.

Medlem

"Hej vi är bra?" ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Inte vara så hård på honom shiko... han är ju född 85.
Sega Rally har alltid varit ett arkadspel, det är skitkul btw.

Dirt var väl helt ok men lite väl arkadigt det också för att vara ett Colin Mcrae.

Har lagt oh så mycket tid på Sega Rally i mina dar, man numera tycker jag bara konceptet är gammalt och förlegat helt enkelt. Men men, ska inte säga för mycket - har ju inte testat det än.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag förstår inte. Det ser ju inte alls speciellt imponerande ut?

Inaktiv

Jag har lirat demot till 360, Ärligt talat förväntade jag mig mycket mer, jag har lagt ner sjukt mkt pengar på gammla segarally här och där.
Ärligt talat så har dom helt tappat kännslan i spelet, plus att grafiken inte är något att hoppa högt över.
Att gasa plattan i mattan och studsa mellan osynliga väggar va kul på 90 talet, men kom igen när t ex Battlefiel finns där man kan göra "allt" borde man iaf kunna köra ner för ett stup.
ok ok det skall vara "arkad" är det många som skriker, men det är kul i ca 5 minuter sen går man tillbaka till forza eller dirt.
Detta är min persolnliga synpunkt så bli inte sura.
Demot var iaf en stoooor besvikelse!:down:


signatur

Farbror Flänskorv

Medlem

Ni som testat demot: Hur är det där med att banan blir uppkörd och att man då liksom fastnar i spåren? tycker det verkar vara det mest intressanta i hela spelet och det finns väl inget annat spel som har det?

Nu kanske jag fattat helt fel och det inte alls är nån stor grej i spelet men jag fick den känslan när jag läste recensionen i Gamereactor.

Inaktiv

sega rally 2 är det bästa bilspelet jag spelat. ska bli kul att testa om dom hållt kvar samma svårighetsgrad/känsla/balans :F

Medlem

Skrattar fan åt deras Trailer.. Crapzorz. Dirt är nog det snyggaste so far.

Inaktiv

haha fan vad de påpekar att det är ingame...
när någon säger att de inte ljuger så ljuger de oftast...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Har spelat bägge och tycker helt klart dirt är bättre, men smaken är ju som baken.

12
Skriv svar