Warhammer 40K: Dawn of War sväller igen

Inaktiv
Warhammer 40K: Dawn of War sväller igen

Faan, jag vill ha DOW 2!!!


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

Kommer nog. Men seriöst? Dark Eldar?


signatur

Videomupp

bara Tyranids kvar, ifall man inte räknar witch och deamon hunters, fast deamon hunters finns det lite av i DC

Medlem

Synd att de inte tog tyranids, klart mycket roligare än Dark Eldars. Men alla DoW expansioner har varit underhållande så denna lär nog bli det oxå


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Fast grafiken börjar bli gammal nu. Vi behöver DoW2! Inte DE!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast grafiken börjar bli gammal nu. Vi behöver DoW2! Inte DE!

Grafiken klagar jag inte över men jag håller med om ett DoW2 istället! :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Meh, fick inget tipstack...

Aja, jättekul med en exp till. Skall bli skoj att braka loss med en ras till


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

skoj spel? har inte lyckats pröva det...

Avstängd

Nice. DoW <3. Nä, härligt med Dark Eldar, men jag vill ju ha Tyranids! Alla strategispel behöver ett Zerg-lag.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Nice. DoW <3. Nä, härligt med Dark Eldar, men jag vill ju ha Tyranids! Alla strategispel behöver ett Zerg-lag.

Ja det är ett riktigt roligt spel i min mening

Som en del andra tycker så borde dom ha tagit tyranids istället, dom är ju bara så mycket coolare

Medlem

Fett. Undrar om andra raser får nya kampanjer också. Verkar ju så enligt slutscenen i DoW:DC. Vill veta mer om det. Vill ju äga som Necrons!

Medlem

När dem släppte DC sa dem gärna ville ha Tyranids, men motorn skulle inte göra dem rättvisa eller något sådant.


signatur

Videomupp

Medlem

DoW är ute nu. Ge oss en tvåa istället!

Medlem

Hmm... även om jag knappt kan vänta, så verkar en ny ras rätt lite med tanke på att, som redan sagt, det skulle ha varit dags för dow 2...

Aja, blir säkert kul när de kommer...innom snar framtid får man hoppas.

Medlem

härligt ska bli kul med ett nytt:D
men håller med dom flesta här inne dow 2 skulle inte sitta helt fel...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast grafiken börjar bli gammal nu. Vi behöver DoW2! Inte DE!

Folk spelar ju fortfarande Starcraft så Om spelet är bra så räcker det!

Förövrigt slutade ju förra expansionen med en liten film och siffran 2007, nu fick vi ju äntligen veta nått iallafall.

Medlem

Fel, fel, fel, fel i nyheten.
Det är INTE Relic som gör den här sista expansionen, utan den är utleasad till nått annat företag, medan Relic arbetar vidare på CoH:OF och sina två andra hittills hemliga projekt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Vore ju inte helt fel om dom kunde fixa balansproblemen också så man orkar börja lira igen.

Medlem

Bra HYBRiS, då kan jag fortfarande hoppas på DoW 2 \o/

Medlem

Visst hoppas man på DoW 2 också, men det är kul med en exp också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av HYBRiS:

medan Relic arbetar vidare på CoH:OF och sina två andra hittills hemliga projekt.

Två hemliga expansioner till COH.

Själv hoppas jag på att de använder sin voodoo till att skapa ett nytt strategi/taktik-IP med nyskapande gameplay.

Sjöslag eller retro-scifi (sky captain) kanske?

Medlem

Min gissning är ju att ett av projekten kan vara Warhammer 40k MMO't sen ytterligare en COH expansion. Det skulle väl vara ganska rimligt.

Medlem

Mmm.. DoW mmm CoH

Gillar Relic som fan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av haido:

Min gissning är ju att ett av projekten kan vara Warhammer 40k MMO't sen ytterligare en COH expansion. Det skulle väl vara ganska rimligt.

Warhammer 40K MMO spelet görs av Vigil Games så det är det inte.

http://www.gamespot.com/news/6166560.html

Jag tror att dow2 är en av dom hemliga titlarna. Sedan är den andra kanske ett nytt ip.

Medlem

Hmm tro om dom fixar Skirmish AIn i denna expansion?

I senaste patchen så vart AIn REJÄLT nerfad, 2 Players får inge motstånd alls mot 2 Ork AI's @ INSANE difficulty, tråkigt ><

Medlem

Har märkt att folk ibland anmärker på stavfel så då tänkte jag bidra med ett här :).

"Dark Eldar i den tredje expansionen till det hylla strategispelet."

Hylla borde vara hyllade?

För övrig så provade jag spelet när jag hade en väldigt dålig dator och gav det således ingen riktig chans, men orkar nog inte prova det igen tbh :).

Medlem
Skrivet av haido:

Min gissning är ju att ett av projekten kan vara Warhammer 40k MMO't sen ytterligare en COH expansion. Det skulle väl vara ganska rimligt.

40k MMO't är redan tjingat av Vigil Games;
http://www.fz.se/spel/?id=6864

Så de två andra Relic-projekten är andra spel. Högst troligtvis är det ena av dem Homeworld 3 och det andra Dawn of War 2.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Avstängd
Skrivet av spix:
Skrivet av EliasN:

Nice. DoW <3. Nä, härligt med Dark Eldar, men jag vill ju ha Tyranids! Alla strategispel behöver ett Zerg-lag.

Ja det är ett riktigt roligt spel i min mening

Som en del andra tycker så borde dom ha tagit tyranids istället, dom är ju bara så mycket coolare

Inte ISTÄLLET, utan OCKSÅ, som i Dark Crusade. ^^

Medlem

Har vi en gnutta tur levereras det lite extra material till de befintliga raserna också, motorcyklar till Space Marines hade inte varit fel.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

1
Skriv svar