Envisare rykten om ny PS3-kontroll

Robot
Medlem
Envisare rykten om ny PS3-kontroll

Mycket trevligt!


signatur

Meep!

Medlem

får väl se om den kommer vara värt ett försök...

Medlem

Rumble är så last gen.

Medlem

Kul att folk tar upp Sonys dumma kommenterarer igen, hela tiden. Men har de inte erkänt att de sa så enbart för att de var i rättegång mot Immersion när uttalandet gjordes?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Rumble är så last gen.

Förstår inte vara alla är så anti-rumble. Själv tycker jag att det förhöjer spelkänslan något oerhört.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror inte jag spelat något spel där rumble använts på ett positivt sätt brukar mest vara irriterande och inte alls förmedla vad som händer på skärmen.
Men gör dom det rätt så javisst, ju fler sinnen vi påverkas med desto bättre borde spelkänslan förmedlas...


signatur
Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Rumble är så last gen.

Förstår inte vara alla är så anti-rumble. Själv tycker jag att det förhöjer spelkänslan något oerhört.

hehe har inget i mot rumble, tycker bara det är roande att fans och sony höjer rumble till skyarna när de nu har tillgång till det.

När dom faktiskt sa rakt ut att rumble var last gen och inte behövdes ;p

Inaktiv

Jag tkr fortfarande att rumble e last-gen. Det är inte alla som "ändrat" sig. Det är bara xbox-fanboys som du som tror det.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

^- Du är inget fan, du är ett troll Jianlian, stor skillnad hehe

Medlem

Oavsett om man tycker rumble är last gen eller ej så ser jag inte vitsen med att ta bort det vi haft tidigare. "Next gen" kan ju lika gärna vara det vi hade förra generationen plus det nya istället för att byta ut funktionalitet.

Rumble är helt klart trevligt i vissa spel (gillar hjärtslagen i silent hill tex) men det är inte någon funktion som avgör ett köp av en ps3 eller ej direkt.

Medlem

Personligen gillar jag Rumble riktigt mycket, det ger en finare inlevelse i spel om man känner lite skakningar i kontrollen, bilspel tex. när man kör över curbs osv riktigt gutt, och till shooters är det gutt när det sprängs och skjuts riktigt så känns det goare att det skakar samtidigt, håller helt med "fegis" där, ju fler sinnen ju bättre...

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

hehe har inget i mot rumble, tycker bara det är roande att fans och sony höjer rumble till skyarna när de nu har tillgång till det.

När dom faktiskt sa rakt ut att rumble var last gen och inte behövdes ;p

sluta trolla plix
"fans" och "sony" har inte sagt skit, du läser det du vill läsa..samma sak gäller för den där BBB iofs..vart är han igentligen? borde inte han va här inne o lola?

Medlem
Medlem

Suck, samma skit D-pad kontroll som Sony haft sen 1995.

Väck mig när dom tillverkar en kontroll som går att använda så jag slipper gå och köpa en från Logitech om jag vill spela på en Playstation konsoll.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Dom fixade den och namnet trevligt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Sito:

Suck, samma skit D-pad kontroll som Sony haft sen 1995.

Väck mig när dom tillverkar en kontroll som går att använda så jag slipper gå och köpa en från Logitech om jag vill spela på en Playstation konsoll.

dummaste jag hört tror jag.....
alla konsoler har i stortsett exakt samma varianter på all konsoler för kanske är en liten ändring men inte mycket...


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar