Project Reality uppfräschad

Robot
Medlem
Project Reality uppfräschad
Citat:

Också servermjukvaran har uppdaterats. Märkligt nog finns den inte fritt tillgänglig; om du vill smälla upp en egen server måste du registrera dig på sajten och följa instruktionerna. Detta görs här.

Det är inte så märkligt när man tänker på hur många servrar som ändrade inställningarna så att modden inte spelades som den var tänkt att spelas av utvecklarna.

Medlem

nice, har inte spelat bf2 / PR på länge pga studier men nu kände jag abstinensen


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Den här moden är KUNG


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Idéen är ju strålande, men när jag testade det lite för länge längesedan hade de modifierat alla vapenljud till det sämre. Är det fortfarande så? Testade väl för 2 år sen eller nått


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Äntligen kom pattelipatchen. Bra mod.

Medlem
Skrivet av Emetic:

Idéen är ju strålande, men när jag testade det lite för länge längesedan hade de modifierat alla vapenljud till det sämre. Är det fortfarande så? Testade väl för 2 år sen eller nått

För två år sedan var det ju bara en minimod som ändrade originalspelet lite grann.
Nu är det en fullfjädrad modd som inte påminner mycket om BF2 alls.

Testa igen är mitt förslag.

Medlem
Skrivet av Emetic:

Idéen är ju strålande, men när jag testade det lite för länge längesedan hade de modifierat alla vapenljud till det sämre. Är det fortfarande så? Testade väl för 2 år sen eller nått

Ljuden har gjorts om för att vara mer som sina verkliga motsatser, nu också i 0.6 så ökade man ljudkvaliten ännu mera. Så av alla moddar till BF2 tycker jag PR "låter" allra bäst.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Underbar mod .. och att den blir bättre är bara nice.

Medlem

Hmm, kanske dags att installera BF2 igen samt denna mod då. Är det populärt, många som spelar?

När jag testade modden så lät de sannerligen inte som sina verkliga motsatser. Jag tycker orginalljuden va helt ok.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Hmm, kanske dags att installera BF2 igen samt denna mod då. Är det populärt, många som spelar?

När jag testade modden så lät de sannerligen inte som sina verkliga motsatser. Jag tycker orginalljuden va helt ok.

En MKT bra utvecklad mod, nu med RTS element.

GUIDE/WIKI

Massa otroligt bra features.

Medlem

Det var ju tråkigt att det vägrar att fungera.

Eller det fungerar visst, 1 gång a 20. När det väl kommer igång hackar det nått helt sjukt.:evil:


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Det var ju tråkigt att det vägrar att fungera.

Eller det fungerar visst, 1 gång a 20. När det väl kommer igång hackar det nått helt sjukt.:evil:

Har du kollat att servrarna du försöker ansluta till också är version 0,61? Det finns annars ingen versionscheck, det krachar bara.

Ett extremt lagg kan också bero på att texturkvalitén är satt på hög, det problemet hade jag. Pröva att sätt den på medium och se om det fungerar.


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Läste på nått forum att jag skulle ta bort nån grej i punkbustermappen, nu fungerar det bättre, men bara lite:\. Tack ändå


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv
Skrivet av Zrix:
Citat:

Också servermjukvaran har uppdaterats. Märkligt nog finns den inte fritt tillgänglig; om du vill smälla upp en egen server måste du registrera dig på sajten och följa instruktionerna. Detta görs här.

Det är inte så märkligt när man tänker på hur många servrar som ändrade inställningarna så att modden inte spelades som den var tänkt att spelas av utvecklarna.

Lite utvecklar-fascism, yes...

1
Skriv svar