Ballar av stål

Inaktiv
Ballar av stål

Såg precis andra avsnittet av "Ballar av stål" via femmans webb-tv. Riktigt kul program det där, hoppas de fortsätter på inslagen väg. Nu när jag satt och kollade kom jag på ett eget förslag till "Soneby Citysport":
Walk by cumshot. Walk by cumshot är namnet på den märkliga företeelsen i Japan där män springer fram till en intet ont anande kvinna och helt enkelt spritzar henne i ansiktet.

Som följd av min snilleblixt skickade jag precis följande mail till kanal 5:

Hej.
Mitt namn är Tobias Kullberg och jag är ett stort fan av ert program "Ballar av stål".
Jag skriver till er eftersom jag har ett förslag till ett nytt inslag i "Soneby Citysport".

Jag vet inte om Ni är bekanta med uttrycket "walk by cumshot", men på urbandictionary.com definieras det som "the act of secretly masturbating in public, then jizzing on a complete stranger, before running off."
En man sädar alltså på en intet ont anande tjej, bara sådär.
Såhär ser det ut: http://www.efukt.com/view.php?id=227

Jag inser ju dock också att det skulle kunna vara svårt rent juridiskt att sanktionera nåt sånt här, därför bifogar jag även ett recept på fejksperma. Nu för tiden kan man ju köpa dildos som sprutar ut fejk-sädesvätska, så att använda det istället skulle väl kanske vara bäst för alla parter.

Jag är inte girig eller så, så rådet är gratis men ett tack i eftertexterna vore ju trevligt ifall ni bestämmer er för att använda idén.

Tack för ett bra program,
//Tobias

Recept:
100 ml vatten
25 gram majsmjöl
Ev. lite majonnäs

Bara att koka ihop de två förstnämnda tills önskad konsistens uppnås, tillsätt majonnäs om färgen behöver förbättras.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Ballar av stål

Ja, japaner och deras förteelser.
Walk by cumshot. Sharking. Etc. Där ser man vad som händer i ett strikt samhälle

Medlem

Gillar du Ballar av stål så bör du kolla på den brittiska versionen. Den är så mycket bättre för den svenska versionen har kopierat precis allting -_-

Tycker personerna som genomför "sketcherna" eller vad man ska kalla det för saknar inlevelse för dom har kopierat rollerna.

Soneby Citysport har t ex kopier Neg´s Urban Sports, jämför dom på youtube och se vem som har mest energi.


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar