Hade en hektisk vecka

Inaktiv
Hade en hektisk vecka

VI hade en hektisk vecka (började förra söndagen), så jag tog lite ledigt både i igår och idag (jobbade nog bara med PoH 2-4h/dag), tillbringade lördagen med fiske och grill fest, så det var skönt att släppa allt vad Penalty of Heroes (PoH) hette

Hur som helst så kommer det börja bli ännu mera att stå i nu. Dels har vi en demo deadline som är i slutet av denna månaden så vi ska kunna visa upp spelet så att det går att spela, sen dess utom kommer vi ha en del previews av spelet på olika webbsidor som kommer komma upp 1-3 veckor (så håll utkik efter dessa). Sen har vi även 2 större presentationer som vi ska ha av spelet, dels marknadsföringsmässigt (nästan klar) och dels spelfunktions mässigt (inte alls klar). Dock börjar man nu se att allt börjar fungera, så då känns det extra kul och motiverande att lägga ner 10-16h/dag.

Höjdpunkten/"belöningen" förra vecka var när PoH nämndes i en artikel på bla Gametrailers, det var rätt stort, dock var det vissa i teamet (Håkan bråkan ) som tyckte att första sidan på Spelfeber var det största (tja smaken är ju olika vad som man tycker är bra/störst )

Dock var inte allt bara bra förra veckan, vi missade en deadline som fick rätt stora konsekvenser. Dock kan allt bli ok igen om vi fixar just den saken på 2 veckor, så kanske det löser sig (lite kryptiskt jag vet).

Nu blev det nästan ett förlångt inlägg.

Just det imorgon startar vi med "Character of the week" på vår huvudblogg där vi kommer att presentera en av huvudkaraktärerna varje vecka. Imorgon så presenteras Llaknel.

#blogg

Medlem
Hade en hektisk vecka

Du får presentera karaktärerna här på FZ bloggen också imo


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Hmm vad du ska vara jobbig Skojar. Jo jag kan göra ett mindre inlägg om det, men vill man läsa lite mera om dem så får man skutta över till huvudbloggen

Medlem

Var nämdes ni på gametrailers? länk?

Inaktiv
Skrivet av Drapan:

Var nämdes ni på gametrailers? länk?

http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=653

Medlem
Inaktiv
Skrivet av zauii89:

härligt

Yes, det är nice Det var även andra större sidor som tog upp den nyheten dock inte FZ

Medlem
Skrivet av Penaltyofheroes:
Skrivet av zauii89:

härligt

Yes, det är nice Det var även andra större sidor som tog upp den nyheten dock inte FZ

Som jag sa sist när FZ inte publicerade nyhet gällande er: SKANDAL!

Inaktiv

*skrattar, nej då ingen skandal Vi får se om de postar något om oss i framtiden.

1
Skriv svar