WoW-konto sålt för 7000 euro

Medlem

Varför så mycket hat?
Har man tjänat pengar får man väll göra vad man vill med dem.
Att hans konto blev banat är bara olyckligt för honom.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

"The original owner, a Night Elf Rogue named Zeuzo from the guild Method on Sylvanas(EU) was one of the two only people in the world wielding both legendary swords dropping off Illidan Stormrage, final boss of the Black Temple. He also had 4/5 parts of the tier6 armor set, together with various other drops from Black Temple and Mount Hyjal, which could be considered as the best gear available in the game right now."


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Paah! Cp mycket pengar, kul för säljaren, och jag hoppas för köparens skull att han är ganska oberoende utav pengar.. Helt sjukt annars. ><

Inaktiv

haha sicken loser. Wow suger ju xD

KoP
Medlem
Medlem

Någon blev utnämnd precis till "PUCKO".


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Lägga ut 7000 € på att få göra att ett spel suger redan från början... inte smart. Om man börjar med allt "godis" i spelet är det ju inte mycket som håller en kvar särskilt länge, särskilt inte i en MMORPG. Spel-polare, känslan av att "äga" i spelet, e-peen, allt sånt missar man ju.
Nästan tur för honom att charen blev bannad så han kanske börjar om från början istället. Pengarna lär väl vara en skitsak för köparen i fråga, kan jag tänka mej.


signatur

yolo

Medlem

Alla är bara tjuriga för att de inte fått sina konton sålda

Inaktiv

Oj, väldigt mycke pengar.. Bättre att köpa en dålig level 70 för 100 euro

Medlem
Skrivet av cybo:

Varför så mycket hat?
Har man tjänat pengar får man väll göra vad man vill med dem.
Att hans konto blev banat är bara olyckligt för honom.

Jag förstår fortfarande inte varför de har bannat allt med att köpa något av "spelvärde" för riktiga pengar.

Inaktiv

Blizz ska inte tjafsa om kontraktsbrott med så många dom begår med hjälp av Felia, vart kan jag sälja mina gubbar?.

Medlem

Om han har så mycket pengar så borde väll det inte vara så svårt att fixa nån/några betjänter som kan sitta och spela en gubbe till 70~ Sen om dom köper sig en plats i raidguild osv kan ju inte spela nån större roll?

Medlem

Suck... Idiotiskt...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Dyr affär, vet inte.. om jag själv skulle göra det x)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Twitch:

/.../ Så all-in-all ingenting större och skrika ägd över osv.

Men jag måste ändå... ÄGD!!!

Medlem
Skrivet av Larzzn:
Skrivet av Twitch:

/.../ Så all-in-all ingenting större och skrika ägd över osv.

Men jag måste ändå... ÄGD!!!

haha. roliigt. ^^

Medlem
Skrivet av Lowaim:

Om han har så mycket pengar så borde väll det inte vara så svårt att fixa nån/några betjänter som kan sitta och spela en gubbe till 70~ Sen om dom köper sig en plats i raidguild osv kan ju inte spela nån större roll?

Och vad kan det kosta att ha betjänter som spelar WoW i kanske ett år fulltid för att få komma in i ett bra gille och sen få tag på samma gear osv. Lär ju kosta mer + ta mer tid..

Fast som sagt, verkar ju som han blev rätt pwned om jag försått det rätt


signatur
Inaktiv

Zuezo var också en av de få i världen som har det sett av legendariska svärd som kom till spelet förra patchen. Tror det är 7-8 personer nu, så att skilja dem ur mängden brukar inte vara några problem

Inaktiv

Saknar ord för o beskriva hur idiotiskt det där är. Tänk vad man kunde gjort med de pengarna istället. Man kunde ju eldat med dem. Det är bättre.

Medlem
Skrivet av MKultra:

Och vad kan det kosta att ha betjänter som spelar WoW i kanske ett år fulltid för att få komma in i ett bra gille och sen få tag på samma gear osv. Lär ju kosta mer + ta mer tid..

Fast som sagt, verkar ju som han blev rätt pwned om jag försått det rätt

Det beror ju vart han kommer ifrån, han kanske kan betala några hemlösa fattiga människor som inte har annat att göra för att komma billigt undan. För att sedan köpa sig en plats i ett bra gille för att eventuellt få den EQ han vill ha.
Det var så jag menade, är ju inte speciellt dyrt att hyra kineser som sitter och spelar upp gubbar åt en om man vill, men att sen få farma Illidian är ju en annan sak.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Blizz ska inte tjafsa om kontraktsbrott med så många dom begår med hjälp av Felia, vart kan jag sälja mina gubbar?.

Här blir jag en av 1990 som försöker sälja min fantastiskt FETA gubbe!

Lycka till!


signatur

living let die

Medlem

Råffel våffel.


signatur
Gen
Medlem

Vackert om summan hade vart nån stackars pojkes livsbesparingar, lån och födelsedagspengar :/

Medlem

Att handla med konton är ungefär lika dumt som gold selling. Att det sedan finns så många villiga att betala får mig att cyniskt småle.

Medlem

~70,000SEK alltså? Såvida han inte är typ arbetslös utan pengar och typ 17-18 bast så fattar jag inte att han sålde om han nu hade bland de bästa grejerna i hela spelet. Lär väl ta ett tag innan han kan fixa till det igen?

Om han inte på något vis köper sig ett liv för pengarna och lägger ner WoW öht.


signatur
Inaktiv

Hmm, jag köpte ett wow konto på [www.toonstorm.com] och det funkade bra. Hoppas det inte blir bannat bara!

Man får väl ligga lite lågt helt enkelt

Känns lite säkrare än blocket myglet.

Medlem

Det där gubben har jag kört på (Zuezo) PRE TBC han hade 8/9 T3 och bästa vapnena varje gång man joinade BG så skrev nån att man hade imba gear

12
Skriv svar