15 minuter lång film från Ninja Gaiden II

Robot
Medlem
15 minuter lång film från Ninja Gaiden II

"frispråkiga".. Kunde inte låta bli.

Medlem

Woah, så Ozzy Osbourne finns alltså på Japanska också? -imponerad-!

Verkar väl inte jätte spännande, men har aldrig varit nått stort Ninja Gaiden fan. ;). Gillar iaf slaget då han sätter lien i fienden och sliter av honom på mitten, is nice! \o/

Inaktiv

Gillar verkligen Ninja Gaiden spelen men de är alltid för svåra, och på ett sätt som gör det extremt frustrerande att spela. I ettan så satte de en sparpunkt typ 20 minuter EFTER att man dödat bossen, så om man dör i början av nästa bana så måste man slåss mot bossen igen.

Medlem

Err, såg förjävligt ut. Detta kan gott få stanna på 360.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Err, såg förjävligt ut. Detta kan gott få stanna på 360.

precis så får ni lira...

ehm.. vad har ni för spel nu igen ?

rub a dub å motorstorm ? :B

Medlem

Var värt att se på filmen enbart för att få se min stora idol, Tomonobu Itagaki!
Mannen som vräkt så många dryga och stöddiga kommentarer som typ:
-Jag kan tyvärr inte visa Ninja Gaiden 2 eftersom det är så överlägset att alla andra speltillverkare skulle tappa motivationen" (källa Game Reactor 49)

I vanliga fall stör jag mig på dryga personer men han har sån härlig självsäker stil i sina uttalanden att jag mer eller mindre dyrkar honom.

Ser fram mot detta spel mer och mer nu, trots att jag är medveten om att jag kommer dö som ett svin på julafton innan första banan är över.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bara jag som tycker att spelet påminner om GTR2 och BF2? Alltså en blanding av race och shooter.... ett vinnade koncept

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Err, såg förjävligt ut. Detta kan gott få stanna på 360.

Grafiken är inte allt, men jag tycker det ser helt ok ut.

Dessutom är Ninja Gaiden Sigma ett av de allra högst betygsatta PS3-spelen. Bara kolla på Gamerankings.

Medlem

Jag gillar det nya quick menu systemt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Err, såg förjävligt ut. Detta kan gott få stanna på 360.

Ja för det bästa på PS3an är en konvertering på ett 3 år gammalt Xbox spel. Väl spenderade 6.5 tusen eller hur?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Yay för japansk Osbourne!

On-T: Såg väldigt fult ut in my opinion.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Buio:

Grafiken är inte allt, men jag tycker det ser helt ok ut.

Dessutom är Ninja Gaiden Sigma ett av de allra högst betygsatta PS3-spelen. Bara kolla på Gamerankings.

Jag tvivlar inte. Dock är NG1 ett riktigt bra spel, som vart ännu bättre med lite upphottad grafik.

Men med tanke på att Sigma ser bättre ut än skräpet som visades på den här filmen så verkar krysslåde-fanboysens kioskvältare inte bli mer än ett fullfjädrat fiasko

Jag har tyvärr fullt upp med att njuta av Heavenly Sword i 1080p, för att bli intresserad av avdankade uppföljare


signatur
Inaktiv

Videon var ju extremt dåligt encodad också trots hd och vad som verkar direct feed. Får vänta på bättre exempel senare.

Medlem

Är det inte en väldigt tidig build som visas?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Hmpf...Mer än halva bunten här verkar vara ganska dumma, först måste ni förstå att en film kan aldrig fullt få den hela sanna grafiken, för det andra så är fortfarande spelet WIP, och det tredje så är det inte grafiken som är viktigast i ett sånt här slags spel!

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Men med tanke på att Sigma ser bättre ut än skräpet som visades på den här filmen så verkar krysslåde-fanboysens kioskvältare inte bli mer än ett fullfjädrat fiasko

Vad menar du? Blir det ett fiasko för Sigma ser bättre ut i ditt tycke?


signatur

<3

Inaktiv

Men snälla.. Skämtar du med oss Gullefjun?

Heavenly sword lär inte ha ett jota jämfört med ninja gaiden. Sen när du har dryga 5timmars gameplay till HS så lär det ta minst 15timmar att klara NG2.

Sen trodde jag inte du var såpass grafikkåt Oo

Kolla in Mass Effect om du nu tror att 360 inte pallar mer grafik än den här videon.

förresten.. "avdankade uppföljare"

Ninja Gaiden har nu EN uppföljare medans tex MSG, FF, tekken osv är uppe i en hel del mer. Men är väl inte siffran bakom spelet som visar hur bra spelet är eller ?

Medlem
Skrivet av bleak:

Men snälla.. Skämtar du med oss Gullefjun?

Heavenly sword lär inte ha ett jota jämfört med ninja gaiden. Sen när du har dryga 5timmars gameplay till HS så lär det ta minst 15timmar att klara NG2.

Sen trodde jag inte du var såpass grafikkåt Oo

Kolla in Mass Effect om du nu tror att 360 inte pallar mer grafik än den här videon.

förresten.. "avdankade uppföljare"

Ninja Gaiden har nu EN uppföljare medans tex MSG, FF, tekken osv är uppe i en hel del mer. Men är väl inte siffran bakom spelet som visar hur bra spelet är eller ?

Ninja Gaiden 2 lär nog ta ganska lång tid att klara med tanke på hur djävla svårt första spelet var. Ninja Gaiden måste vara det svåraste spelet jag någonsin rört vid iaf!

Medlem

Kunde dom inte fixat till staden en aning, ser ju helt välskött ut men ändå verkar de som att ingen bor där :\

Medlem

en hel del lågupplösta texturer och väldigt odetaljerat, men jag antar att de är långt ifrån färdiga med den banan.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Mahone:

Kunde dom inte fixat till staden en aning, ser ju helt välskött ut men ändå verkar de som att ingen bor där :\

Folk springer väl och låser in sig när det kommer en skum person som sliter av folk på mitten.

Medlem

hmm, ser nice ut. Vill gärna att det ska komma till min ps3 också
Dock tycker jag ettan är lite överreklamerat. Visst, sjukt roligt, men väldans enformigt. Jag använde liksom enbart dubbelsvärden genom hela spelet, var ju inte ens svårt


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Okej, nu var det inte så svårt att avgöra vilken konsol som jag går och köper

emp
Medlem

Blixtsnabbt gameplay, jatack.

1
Skriv svar