Sittstrejka utanför 3D Realms?

Skägg.
10 Chambers
Sittstrejka utanför 3D Realms?

Jo, jag vet att jag redan har gjort slut med Duke, men efter att ha glott igenom George Broussards Twitter-sida blir jag ändå lite sugen igen. Jag kanske skulle packa en väska med guldburkar, ta en billig flygstol till Texas, och sittstrejka utanför deras kontor med krav om att få se #Duke Nukem Forever?

Vad säger ni, låter det som en bra idé?

#blogg


signatur
Medlem
Sittstrejka utanför 3D Realms?

Låter jävligt roligt och bra faktiskt. Do it!!

Medlem

Guldburkar som matsäck står ut som en mindre aptitlig idé. Bättre än McDånalds men skulle hellre leva på pansarkexen än guldburk.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Jag är "på"
Beställer vi även lite pizza så kan vi säkert muta George att få se lite på Duke4ever

Medlem

DO IT!, DO IT!, DO IT!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Go for it!


signatur

/Nordis

Medlem

DFN finns inte. En stor hoax! DFN är bra nära DNF som står för "Did not finish" Så kanske DFN egentligen står för "Did finish... NOT!"?

Men jag röstar för. Dra dit och sittstrejka utanför så du kan bevisa mig motsatsen.

Medlem
Skrivet av Nasder:

DFN finns inte. En stor hoax! DFN är bra nära DNF som står för "Did not finish" Så kanske DFN egentligen står för "Did finish... NOT!"?

Men jag röstar för. Dra dit och sittstrejka utanför så du kan bevisa mig motsatsen.

DFN ? Duke Forever Nukem ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar