Ansök till Hellgate: London-beta

Robot
Qus
Medlem
Ansök till Hellgate: London-beta

Blir inget för mig. Testade alphan och gillade inte speltypen alls

Medlem

fyllt i! hoppas man får testa

Medlem

fan vilken tråkig signup.. en riktig sug-signup!

jag ville ju skryta om alla tidigare betor man varit med i, och skicka in en dxdiag.txt som innehåller ens fläskiga datorspecs osv.. bläh..

Medlem

bästa signup ever.. slipper jag skriva vad min miniräknare till dator har för spec lär inte ens kunna starta spelet haha.

Medlem

Hoppas på en nyckel då


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Hoppet är det sista som överger en.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Har testat betan, rekomenderar inte alls detta spel mer. Tråkig story, saknar nån gnista som får en att vilja fortsätta. Rätt syn med ett spel man verkligen såg fram imot.

Medlem

Jag väntar på en mer färdig version. Kanske öppna betan eller demo.

Medlem

Aoh, I'm all signed, när man inte behöver skabba ner en insökan med sina halvtaskiga datorspecs så är det juh bara att hoppas på att få prova lite.

Inaktiv
Skrivet av Katana:

fan vilken tråkig signup.. en riktig sug-signup!

jag ville ju skryta om alla tidigare betor man varit med i, och skicka in en dxdiag.txt som innehåller ens fläskiga datorspecs osv.. bläh..

Det är ju bara fett störigt... denna var härlig! 8)


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Har testat betan, rekomenderar inte alls detta spel mer. Tråkig story, saknar nån gnista som får en att vilja fortsätta. Rätt syn med ett spel man verkligen såg fram imot.

Det var ju trevligt, med tanke på att det inte har funnits någon beta förens nu. Och man kan inte säga att ifall du nu spelade alphan, att du testade någon färdig produkt, och ifall du testade alphan bryter du mot NDAn nu, Non-Disclosure Agreement, vilket också betyder att du kommer ,ifall de får reda på att du nämnt minsta lilla från spelet, att bli stämd.

Men som sagt var, Locked And Loaded, lets get ready to rumble och allt som kan kallas skojigt att säga. Nu väntar jag i min iver på en nyckel!

Medlem
Skrivet av Alarcron:
Skrivet av WolfGrin:

Har testat betan, rekomenderar inte alls detta spel mer. Tråkig story, saknar nån gnista som får en att vilja fortsätta. Rätt syn med ett spel man verkligen såg fram imot.

Det var ju trevligt, med tanke på att det inte har funnits någon beta förens nu. Och man kan inte säga att ifall du nu spelade alphan, att du testade någon färdig produkt, och ifall du testade alphan bryter du mot NDAn nu, Non-Disclosure Agreement, vilket också betyder att du kommer ,ifall de får reda på att du nämnt minsta lilla från spelet, att bli stämd.

Men som sagt var, Locked And Loaded, lets get ready to rumble och allt som kan kallas skojigt att säga. Nu väntar jag i min iver på en nyckel!

bra sagt!!:D:up:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Varför? Vem i helvete bryr sig om snubben bryter mot NDA. Så länge han bara skriver att han tycker att spelet var kasst så bör ingen fanboi bry sig.
Trodde på detta spelet i början, men har nästan tappat allt intresse efter att jag sett previews etc. Blir inte gladare när jag hör testare dissa spelet heller.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ingen kommer att bli stämd för att ha brutit mot NDA. Om man bryter mot det kommer man bli bannad från betan på sin höjd. NDA är bara till för att skrämma folk från att säga något eller för forumfolk som därmed kan deleta ett inlägg som avslöjar för mycket.

Jag håller med snoozer, jag var väldigt sugen på det här spelet förut. Men jag tycker det ser gammalt ut och det finns ingen känsla där, förstår inte hur det kan ha gått till.

Medlem

För övrigt så har betan varit igång ett bra tag tidigare så Wolfgrin kan visst ha lirat det. Bara att nu blir det många fler invites till beta.

Medlem

Tackar för dom som försvara mig. Jag kan inte tänka mig att jag bröt mot nåt NDA då jag inte avslöja nåt alls ifrån spelet utan bara sa min åsikt om min erfarenhet från betan vilket varit igång ett bra tag för dom som blev inbjudna. Jag vet ju så klart att det inte är en färdig produkt men efter alla uppdateringarna så blev det inte precis bättre, och nu denna "öppna" betan bara nån månad från det angivna datumet för släppet gör bara att jag har gvit upp om detta spel. Min känsla är att dom skulle fortsatt utvekla det en 6-10 månader till, minst. Dom kanse fixar till det men jag vägrar vara en "beta" testare när spelet släpps och sägs vara färdigt. Fast detta är ju bara min lilla åsikt, finns säker nån som älskar spelet med det gjorde det nog till Matrix med^^

Inaktiv

Jag tycker inte att spelidén verkar rolig överhuvudtaget. Det ska väl vara nån form av blandat FPS med plocka items á la diablo i någon framtidsvärld? Ni får gärna övertala mej, men jag hade mycket hellre sett ett cod4 pc beta.

Medlem

Kommer inte ens in på signup sidan. Får en 403 Forbidden.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Har kollat 6-7 klipp på Gametrailers och nä alltså, jag gillar inte stilen alls. Miljöerna är mörka/gotiska, så långt är allt väl, men så kommer effekterna och fighterna in och plötsligt verkar man istället hamnat i ett Japanskt shoot-em-up anno 1992. Rosa, gult, lila.. Blixtar och ljuseffekter, och FULT är det, Speciellt ihop med de mörka miljöerna. Animeringarna ser livlösa och tråkiga ut, gameplayet i striderna ser ut som skit. Tack men nej tack.


signatur
Medlem
Skrivet av darkthunder:

Kommer inte ens in på signup sidan. Får en 403 Forbidden.

Same shit för mig:/

Inaktiv

Kommer inte heller in :\

Medlem

*hupp* och jag som trodde att man bara fick köra betan om man förbokade spelet. Visst, jag kan hålla med nu när jag tänker efter att det låter lite "udda". Jag antar att jag hade fel.


signatur

living let die

Medlem

Ni som inte vill spela i alphan längre, kan ni inte ge bort en nyckel till mig då? Har en kompis med i alphan som såvitt jag vet fortfarande spelar...

Medlem

alphan representerar inte ett fullständigt spel utan där kan tillkomma en massa. Medan en beta ska inehålla allt som slutspelet ska ha och bara annvändas för att rensa buggar. Så skumt att ni inte vill testa. Kan ha hänt mycket.

Medlem

ehmm.. gillar ej spelet längre.. först såg det coolt ut för ca 2 år sedan men sedan så började de trixa med RPG o de började spelet gå ner i mina ögon....:(

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av darkthunder:

Kommer inte ens in på signup sidan. Får en 403 Forbidden.

Same shit för mig:/

Me2


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Medlem

Jag tror iaf att det här kan vara ett skitbra spel, slår en femma på att det komma vara tvärt emot bioshock - Som såg ruskigt snyggt ut på alla trailers och previews. Men som visade sig bara vara ett OK spel med OK grafik.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av darkthunder:

Kommer inte ens in på signup sidan. Får en 403 Forbidden.

Same shit för mig:/

Me2

Me3

12
Skriv svar