Dubbelfilmat: Clive Barker's Jericho

Robot
Medlem
Dubbelfilmat: Clive Barker's Jericho

Jag VILL gilla det här spelet. Men fan, gameplayet är så mysko. Som om förmågorna är gimmiker mer än viktiga.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag kommer nog skaffa detta. Vackra flickor (och coola killar!) med krypskyttegevär/pistol/svärd som dödar spöken i horror miljö. Jomenvisst. Jag köper det konceptet!

Medlem

Asså, konceptet är det inget fel på. Diggar historien och miljöerna, men gameplayet vette fan asså. Blir det coop så kan det funka, men vi får se helt enkelt i guess.


signatur

Videomupp

Medlem

Sant, gameplay:et måste finnas där också. Håller tummarna!

Medlem

Antingen så är spelet så statiskt och dåligt animerat som det ser ut i trailern eller så är personerna som spelar dåliga på att visa på spelets fulla potential. Jag tyckte detta såg rätt så ointressat ut om jag ska vara ärlig men jag kommer nog att testa det innan jag dömmer ut det helt.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Av någon anledning för filmerna mig mest att tänka på Helgate London...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Animationerna och rörelserna är riktigt dåligt gjorda. Sen påminner explosionerna om de i Quake 2 mest. Känns som ett spel i mängden bara.

Brudar i svart åtsittande latex funkar för mig för att inte nämna skräck miljön


signatur
Medlem

Verkar vara mer slakta monster än krypande skräck. Inte direkt som Undying.
Ungefär som Aliens var i jämförelse med Alien.

Kan bli bra dock. Kommer nog att hålla ett öga på det och lira demon om en sådan kommer.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Ungefär som Aliens var i jämförelse med Alien.

Bra liknelse (om nu Jericho blir som jag tror att det blir), tycker personligen att Aliens är snäppet bättre, så jag klagar inte;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Håller med RazorShard, blir sälla särskillt hemskt när man kan blåsa skallen av alla monster som kommer.

Doom 3 t.ex. skrämde inte mig alls, medan de flesta skräckspel där man måste smyga omkring skrämmer skiten ur mig.

Är det jag som är annorlunda?

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Håller med RazorShard, blir sälla särskillt hemskt när man kan blåsa skallen av alla monster som kommer.

Doom 3 t.ex. skrämde inte mig alls, medan de flesta skräckspel där man måste smyga omkring skrämmer skiten ur mig.

Är det jag som är annorlunda?

Njaej, håller med. Doom 3 var läskigt till en början när man inte riktitg hade koll med vad som var på g, men till slut så sprang man juh bara runt och gibbade typ.
Skräckspel ska innehålla lite mystik och annat läskigt, så man inte alltid vet vad det är som händer och varför.. Det gör det läskigare. :). Sen att det inte kommer horder med monster hjälper juh en gnutta också, så det inte blir ett mörkt Serious Sam med story.. typ. ;o

1
Skriv svar