Xbox 360-demo av SEGA Rally släppt

Robot
Medlem
Xbox 360-demo av SEGA Rally släppt

Så typiskt att alla spel/demos släpps precis när ens 360 dör... Jag gillar min 360, men jag gillar inte MS och deras girighet. Hade inte MS varit så girig, så hade mina 360´n funkat än idag, eller idag har jag 2st 360 pga den första gick sönder. Så jag hade inte ens behövt köpa en till om inte MS vore så giriga. Bara för att MS ville att japanerna skulle tycka om 360:s design, så gjorde dem 360 med det utseendet den har idag, på kostnad av funktionalitet och kylning. Alltså med andra ord, bet girigheten MS i rumpan för att dem ville sälja mer i japan den här gången, men istället så säljer den lika dåligt plus att den dör 90% av konsollerna. Alltså "long story short" så får inte jag spela det här grymma demot nu pga MS!!?

Ps. Det som svider ännu mer är att jag inte får spela HALO3!?! :(((


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

MUÄÄÄHH!! Och min xbox 360 som är i Tyskland på lagning.
Typiskt att den skulle gå sönder precis nu då för andra gången med ett års mellanrum när det kommer så många bra spel.

Medlem

Tänk på oss stackare som har köpt en PS3:a istället. Vi får väl vänta ett par månader till innan vi får något demo...

Inaktiv

Precis kört genom de båda banorna som demoversionen erbjöd, och det var faktiskt ganska kul. Eftersom jag bara spelat de tidigare Sega Rally-spelen på arkadmaskin med ratt och jag inte har någon ratt till min 360 är det lite svårt att jämföra känslan, men jag tyckte det var underhållande. Har man ratt blir det säkert redigt kul.

Ställer det i "att köpa när jag får lust"-kön.

emp
Medlem

Var helt klart roligt demo, synd att den inte sparar varvtiderna. Får vänta på PGR4-demot innan jag bestämmer mig vilket bilspel man ska nöta i höst.

Medlem

tankar .. ska bli intressant.

Inaktiv

Pallar inte såna där arkad spel..
DiRT är mkt bättre spel än det där.
(När man svänger lite grann på asfalten så sladdar man :S )

Inaktiv
Skrivet av Airprofile:

Pallar inte såna där arkad spel..
DiRT är mkt bättre spel än det där.
(När man svänger lite grann på asfalten så sladdar man :S )

Måste verkligen hålla med
Visst det är arkad.. och det är Sega Rally..men klarar inte när bilen studsar hit å dit på de osynliga kanterna. Blev riktigt besviken på detta spel.. men det finns säkert andra som gillar det

Medlem

Levde inte upp till mina förväntningar tyvärr. Tyckte inte dom hade lyckats behålla den gamla goa känslan från originalet.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Airprofile:

Pallar inte såna där arkad spel..
DiRT är mkt bättre spel än det där.
(När man svänger lite grann på asfalten så sladdar man :S )

Det är ju precis så det är i Dirt. Sväger man lite så glider man sakta åt sidan. Det finns inte en möjlighet att det är så i en rallybil för min gamla äckelFord har bättre väghållning än så.

Medlem

Testade lite som hastigast igår kväll - och det var inte sådär "wow!!" direkt, för mej.

Förutom grafiken då - som är helt underbar!!
Detaljerad och kristallklar - inga blur/ljus/trams-effekter som de flesta andra nyare bilspel. Underbart!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Grafiken är riktigt najs, men resten är inge vidare..

Har enns 360 dött är det ju bara att kontakta microsoft, så fixar de det. Om man inte öppnat boxen och så då alltså..

Medlem

det dära var ingen höjdare.. man har vuxit ifrån arkadkänslan känns det som.

Medlem

Nä håller med flertalet, inget jag kommer att lägga pengarna på.....

KoP
Medlem

Nja.. detta spel hamnar i "reserven"..

1
Skriv svar